מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.26
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.47
זמנים 9.50
מחיר 8.94
איכות 9.11
דירוג כללי 9.26
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נועה לב ארי, פרדסיה.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
השירות מדהים, הוא ממש נחמד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי דודי שמש נוספים באזור צורן-קדימה-פרדסיה

יפה כהן, תל מונד.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
תיקון וניקוי דוד שמש.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, התחשב בלוח הזמנים שלי והגיע בזמן.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מ. י. תל אביב.
אשרור: 18/02/2019
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא עשה הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל וובר-צביק, כפר יונה.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ומפסק חשמל חיצוני.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא עשה עבודה טובה והיה נחמד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלון איזנשטדט, קדימה-צורן.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בגוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא נתן שירות טוב, הגיע בערב בזמן, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר גבע, פורת.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
השירות היה מעולה הוא בחור נחמד ונותן שירות טוב, עומד בזמנים והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רביב ל. קרית נטפים.
אשרור: 16/06/2019
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שוכב 150 ליטר של חברת ירדן.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! איחר בחצי שעה. הגיע בלי סולם, תיאמתי איתו מראש התקנה של מסנן מים דירתי, ושלחתי לו תמונה של הברז הראשי. הגיע בלי חלקים ואמר שיעשה למחרת, ואז גם ביקש מחיר גבוה יותר ממה שסוכם. ביטלתי איתו את ההתקנה, ושילמתי רק על הדוד.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
אורית גוטמן, רעננה.
אשרור: 04/04/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית אבל לדעתי המחיר היה מאוד גבוה.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי שיינפלד, כפר סבא.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד חשמלי.
חוות דעת:
הבעיה היתה שהדוד קפץ רק לפעמים ולאו דווקא בגלל גורם קבוע כלשהו. בטלפון אמרנו לו שלדעתנו הבעיה במתג. הוא הגיע אלינו ללא מתג חלופי ולא הבין מה הבעיה בדוד. בגלל שהוא לא הגיע עם החלק שחשבנו שהוא הבעייתי לא היה לו דרך לדעת אם זו הבעיה, אז רק שילמנו על הביקור. יום אחרי הדוד קפץ שוב והבעיה לא נפתרה. הוא היה זמין והגיע תוך 40 דקות מהרגע שהתקשרנו בשעות הערב, אבל השירות לא היה טוב לדעתי. אחרי שהדוד המשיך לקפוץ, הזמנתי טכנאי אחר. מסתבר שהייתה בעיה גם במפסק, גם בטרמוסטט וגם בגוף החימום. את כל הבעיות הטכנאי החדש פתר וכבר שלמעלה מחודש הדוד לא מקצר, למרות שחורף והוא בשימוש אינטנסיבי.
איכות
4
מחיר
5
זמנים
9
יחס
8
5
כללי
גירסאות
פלג רותם, תל אביב.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד של חברת כרומגן.
חוות דעת:
בסה"כ הייתי מרוצה, נראה לי שהיה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי דודי שמש נוספים באזור צורן-קדימה-פרדסיה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק