מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דורון
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.83
מחיר 9.63
איכות 9.89
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גיתית דומברבר, קדימה-צורן.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, הייתה לו זמינות מצוינת והוא היה מאוד נחמד ומקצועי. הייתי מזמינה אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רן קולי, קדימה-צורן.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של טורנדו.
חוות דעת:
דורון היה מעולה! עשה עבודה טובה מאוד והייתי מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יקי אומפלט, קדימה-צורן.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מזגן עילי של טורנדו.
חוות דעת:
היה מצוין! דורון עבד על המזגן כמה שעות וניסה להחיות אותו ונתקל בהרבה בעיות בתהליך, קבלים, חוטים מנותקים, כאשר בסוף התברר שהמדחס אינו עובד דורון לקח רק על ביקור בית למרות העבודה הרבה, פשוט מלך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר סרביאנסקי, כפר יונה.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מסוג אלקטרה מיני מרכזי שכלל החלפת מאווררים ביחידה חיצונית.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ומקצועי, הגיע באותו היום. באמת על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל ביטון, צור משה.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
התקנת סיפון בצנרת ניקוז של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס וייס, קדימה-צורן.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שני קבלים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא איש מאוד נחמד! היינו בלי מזגן ביום שישי והוא עשה מאמץ להגיע כמה שיותר מוקדם. היה לנו קצר חשמלי והוא עלה מהר על מקור הבעיה. זיהה ותיקן אותה במחיר סביר. היה ממש בסדר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי גולן, קדימה-צורן.
אשרור: 05/10/2019
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע וכרטיס פיקוד במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
סה"כ אני מרוצה, הוא בחור אדיב, הוא היה מאוד זמין. הוא הגיע שלוש פעמים והכל היה מאוד מהיר. לא הייתי מולו בזמן העבודה אבל הבנתי שהוא היה נחמד והגיע בזמן. הוא גם נתן אחריות לשנה על העבודה שעשה והחלקים שהחליף. לא עשיתי השוואה במחיר אז אין לי אפשרות לדרג.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבי ברמק, צור משה.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה וניקוי 2 מזגנים מרכזיים של חברת אלקטרה .
חוות דעת:
דורון בן אדם מדהים! שירותי, נחמד ואמין. הגישה למזגן הראשון לא הייתה קלה, היינו צריכים להזיז משטח זכוכית גדול והוא עשה את זה איתי בשקט ובשמחה. כן ירבו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד פ, כפר יונה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! הוא קצת התעכב אבל העבודה הייתה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דורון ברמן, קדימה-צורן.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר פנימי שנשבר במזגן.
חוות דעת:
שרות מעולה ומהיר. עשה מאמצים למצוא מאוורר חלופי מתאים כי המזגן כבר די ישן. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 172 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק