מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דורון
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.83
מחיר 9.64
איכות 9.89
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל גילי, רעננה.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
מומלץ בחום! הוא מקצועי מאוד ואדם ישר ומקסים, לקח מחיר הוגן ואפילו עשה לנו כמה תיקונים נוספים ללא תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חיים מאיר, הוד השרון.
אשרור: 17/09/2019
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה מבחינת השירות, העבודה והמחיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמוס פורת, רעננה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
ניקיון למזגן מיני מרכזי של אלקטרה בעקבות ריח רע.
חוות דעת:
חביב מאוד, שירות מצוין. הוא שיתף אותנו במהלך של פתרון הבעיה, הראה לנו את החלקים הבעייתיים וניסה לחשוב על דרכים יצירתיות כדי שהתיקון לא יעלה לנו יותר מידי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי ארגוב, כפר סבא.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן עילי.
חוות דעת:
דורון היה יוצא מן הכלל! גילה שהייתה סתימה באחד הצינורות, פתר את הבעיה צ'יק צ'ק ובאופן מקצועי. היה הגון במחיר ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמנטה אמית, כפר סבא.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון רעש בדמפר ובעיית ריח במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא נותן שירות טוב מבחינת היחס! הייתה לי בעיה של ריח ורעש במזגן, הוא השתמש בידע ובניסיון שלו למצוא פתרון יצירתי לגבי שתי הבעיות. הגיע כמה פעמים והייתה לו עבודה קשה, עד שלא פתר הוא לא הלך, בסוף הוא פתר את הבעיה וזה כשבעלי מקצוע אחרים שהגיעו לפה לא הצליחו לתקן. הוא מאוד אנושי והיה לי מאוד נעים לעבוד איתו, מבחינת התשלום מגיע לו אפילו יותר וזה היה שווה את המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מימי אופנהיימר, כפר סבא.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ישן שקיצר.
חוות דעת:
הוא מומלץ בחום! דורון ניסה באמת למנוע מאיתנו להזמין מזגן חדש. היה אדיב מאוד והחזיר את הכל למקום. הוא איש נעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת פרנקל, הוד השרון.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שנזל.
חוות דעת:
מאד פרקטי! תיקן בצורה יצירתית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת מאיר, רעננה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
שחזור צינור ניקוז.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מקצועי, נחמד, ישר, אמין ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ליפשס, כפר סבא.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת ארבעה מזגנים עיליים ומילוי גז בשניים מהם.
חוות דעת:
דרור פשוט מותק של בן אדם! הוא הגיע בדיוק בזמן, השקיע בערך שעה בעבודה ועשה הכל בצורה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גל, כפר סבא.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שלא קירר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 165 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק