מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דורון
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.90
מחיר 9.57
איכות 9.85
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוהד אברהם, כפר סבא.
אשרור: 21/09/2020
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
תיקון רעש מעבה במזגן מיני מרכזי ומילוי גז.
חוות דעת:
מומלץ בחום! הגיע בזמן, בחור לבבי, נחמד ומקצועי מאוד. מקפיד על עבודה יסודית ונקייה. עשה עבודה טובה מאוד וגם טרח והסביר כל שלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרית מ. רעננה.
אשרור: 04/09/2020
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
ניקוי ניקוז במערכת מיזוג מיני מרכזית.
חוות דעת:
היה מצוין! מענה מהיר, דורון סופר מקצועי ומאוד אדיב. שילוב מנצח, הסביר בנעימות את מהות התקלה ותהליך התיקון. עבודה נקיה ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור שוב עמי, כפר סבא.
אשרור: 28/08/2020
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס דגן, רעננה.
אשרור: 24/08/2020
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי בן למעלה מעשור.
חוות דעת:
היה מעולה! אני ממש אמליץ בחום! זיהה תקלה לפי צילום יחידת המיזוג שהותקנה לפני כ- 15 שנה. השיג חלפים נדירים וחסך את החלפת כל מערך המזגן. ביצע את התיקון ביעילות ובמקצועיות ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קסלר, רעננה.
אשרור: 11/08/2020
משוב: 12/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אני לא הייתי בבית, הוא בא, עשה את העבודה והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיני ל. כפר סבא.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה 3 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן, עבד נקי ומסודר. גם היחס היה מצוין ואנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ד. הוד השרון.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון בבעיות של מזגן נייד שהעלה הודעת שגיאה E4, שכלל החלפת קבלים וניקוי של מיכל מי העיבוי.
חוות דעת:
עשה מאמץ לספק שירות מהיר ויעיל, והיחס מאד נעים עם זאת המזגן עדיין נקלע לאותה הודעת שגיאה לאחר מספר שעות עבודה. חיבור צינור ניקוז נפרד מפחית את התופעה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
יוליה פרילינג, הוד השרון.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
סה"כ הייתי מרוצה, הוא הגיע בזמן, גבה את המחיר שסיכמנו מראש, זה היה דחוף לנו ולכן הוא הגיע תוך שעתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה מאיר, כפר סבא.
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי חדיד, כפר סבא.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
איתור תקלה (המזגן הפסיק לעבוד כמה שעות לאחר הפעלתו) ותיקון ע״י מילוי גז וניקוי מסנן אויר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 210 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק