מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.79
מחיר 9.59
איכות 9.86
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדנה א. ירושלים.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קבל במזגן.
חוות דעת:
אני חושבת שהוא בסדר גמור. הוא עשה רושם טוב, הוא הגיע בזמן ועבד מהר.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
מרב שפיגל, ירושלים.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קרן כהן, ירושלים.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא היה מאוד נחמד, הגיע בזמן ותיקן את המזגן מהר. סך הכל אני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון רוזנברג, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 כרטיסים במזגן אינוורטר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, הוא היה רציני ואחראי, היה נחמד והגיע בדיוק בזמן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רועי קרת, ירושלים.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים ומילוי גז.
חוות דעת:
היה אחלה! שירות אדיב מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתמר שבו, ירושלים.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון כבל חשמל במזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה. הוא בא ובדק, אמר מה הוא חושב שהכי נכון וביצע בהתאם. מדובר במזגן מאוד ישן ועדיין הצליח למצוא פתרון שנתן מענה נכון לעכשיו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תקוה שפירא, פסגת זאב.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! אלעד הגיע לבת שלי, הקרין אמינות, מקצועיות, ורצון לסייע. במהלך התיקון אלעד הסביר לי כל דבר. יישר כח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם ועקנין, ירושלים.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי לא מקרר מחברת LG בעל 2 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אלעד עשה עבודה טובה מכל הלב, עלות העבודה הייתה סבירה, הוא בחור מקצועי שמסור לעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא מזרחע, ירושלים.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה 4 כוח סוס.
חוות דעת:
בן אדם מקצועי, לפני שבא היו אצלי 4 אנשים, כל אחד עבד עלי. הוא הבין מה הבעיה וטיפל צ'יק צ'ק. לקח מה שמגיע לו ולא יותר. בחור זהב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד רקח, ירושלים.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תיקון יחידה פנימית של מזגן מחברת טורנדו 2 וחצי כ"ס.
חוות דעת:
המזגן הוציא רעש איום ובד"כ אי אפשר לתקן, אבל אלעד הצליח למצוא חלק ולקחת מחיר בקנה מידה סביר. הוא היה מקצועי, נחמד והגיע בזמן. שמר על קשר, בדק והבין בדיוק בדברים שאמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 184 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק