מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.40
מחיר 9.27
איכות 9.58
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיטל קאופמן, יבנה.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא סידיס, תל אביב.
אשרור: 14/02/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של ברז ואינטרפוץ.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! הגיב מהר, הגיע בזמנים שאמר וסיים בזמן שהייתי צריך. מחיר הוגן ועבודה מצוינת ברמת אמנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה ב. תל אביב.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש.
חוות דעת:
היה מעולה! הזמנתי אותו כי הייתה נזילה חזקה מהמרזב, זה היה ביום שישי בצהריים, הוא הגיע במוצ"ש כדי לבדוק מה הבעיה ועלה לגג וראה שהדוד הישן נזל ממספר מקומות, הוא הדריך אותנו שאפשר לסגור את המים, הגיע ביום ראשון ועשה את העבודה, את איכות הדוד החדש והתקנתו נדע בהמשך, אבל כל השאר היה מצוין, אדיב דייקן ומחיר מאוד סביר, היה מאוד נעים לקבל ממנו שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומי נ. יהוד.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא נתן לי דו"ח ואני מרגישה שהממצאים שלו נכונים. היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאון מינואי, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר, אדיב ונדיב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יזהר ו. רמת גן.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון של בור ביוב.
חוות דעת:
היה מצוין! עשה עבודה מצוינת עם פיתרון יצירתי, מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ה. חולון.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
חיבור מדיח, החלפת ברז מטבח ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
הגיע כמו שנקבע, עשה עבודה מצויינת תוך כדי בדיקות שהכל מחובר תקין, ללא נזילות. עשה עבודה מקצועית ונקיה. המחיר מעט גבוה, אבל סביר ביחס לעבודה, היה כ-3 שעות והחליף הרבה חלקים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דויד רויאל, קרית אונו.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, פתר את התקלה שהייתה. תחילה ניסה לתקן ואז הבין שצריך להחליף מנגנון. הוא הגיע בזמן והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם שלום, ראשון לציון.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח ודיספנסר.
חוות דעת:
היה מצוין, קיבלתי רושם טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה גורג'י, גבעתיים.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע בעשר בלילה, היה ממש נחמד ועשה לנו מחיר יותר זול. הוא תיקתק את זה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 110 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק