מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.43
מחיר 9.27
איכות 9.60
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סטודיו יאני, כפר סבא.
משוב: 11/08/2017
תיאור השירות:
החלפת מנגנון של אסלה ותיקון נזילה בסטודיו לאומנות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא איחר אבל עידכן לפני. המחיר היה בסדר אבל אבל לא זול.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דקלה סימן טוב, ראשון לציון.
משוב: 17/06/2018
תיאור השירות:
נסיון תיקון בעיה של אסלה שיש ממנה נזילה.
חוות דעת:
צינור האסלה ממוקם בצורה לא נוחה והאסלה דבוקה לרצפה חזק- כל שהיה צורך לשבור אותה. לכן החלטנו על פתרון אחר לנזילה מהצינור עם סופר 7.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מימי ש. פתח תקווה.
משוב: 09/04/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור אסלה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיב במהירות לקריאה. היה יעיל, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי שמשוביץ, מתן.
אשרור: 25/06/2019
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצויין. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן ב. בת ים.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת בקיר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה כמו שצריך ועכשיו אין נזילה יותר, עבד מהר אבל המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יפעת בן חיים, ראשון לציון.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשני חדרי שירותים שכלל החלפת צנרת, התקנת סילוקית והחלפת מנגנון ומצוף בניאגרה.
חוות דעת:
חבל על הזמן! הוא עשה עבודה מקצועית, הגיע בזמן והיה מאוד נחמד. עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני גורן, תל אביב.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו חיצוני.
חוות דעת:
היה מצוין! בא בזמן וטיפל במה שצריך, מחיר הוגן, הכל פיקס ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא סידיס, תל אביב.
אשרור: 14/02/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של ברז ואינטרפוץ.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! הגיב מהר, הגיע בזמנים שאמר וסיים בזמן שהייתי צריך. מחיר הוגן ועבודה מצוינת ברמת אמנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה ב. תל אביב.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש.
חוות דעת:
היה מעולה! הזמנתי אותו כי הייתה נזילה חזקה מהמרזב, זה היה ביום שישי בצהריים, הוא הגיע במוצ"ש כדי לבדוק מה הבעיה ועלה לגג וראה שהדוד הישן נזל ממספר מקומות, הוא הדריך אותנו שאפשר לסגור את המים, הגיע ביום ראשון ועשה את העבודה, את איכות הדוד החדש והתקנתו נדע בהמשך, אבל כל השאר היה מצוין, אדיב דייקן ומחיר מאוד סביר, היה מאוד נעים לקבל ממנו שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומי נ. יהוד.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא נתן לי דו"ח ואני מרגישה שהממצאים שלו נכונים. היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 114 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק