מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.43
מחיר 9.27
איכות 9.60
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גלעד מ. תל אביב.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת כיור במטבח, החלפת זוית חיבור מטפטפת בצינור הזנה של ברז המטבח.
חוות דעת:
נתן שירות מהיר, אדיב ופתר את שתי הבעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בני גורן, תל אביב.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו חיצוני.
חוות דעת:
היה מצוין! בא בזמן וטיפל במה שצריך, מחיר הוגן, הכל פיקס ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא סידיס, תל אביב.
אשרור: 14/02/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של ברז ואינטרפוץ.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! הגיב מהר, הגיע בזמנים שאמר וסיים בזמן שהייתי צריך. מחיר הוגן ועבודה מצוינת ברמת אמנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה ב. תל אביב.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש.
חוות דעת:
היה מעולה! הזמנתי אותו כי הייתה נזילה חזקה מהמרזב, זה היה ביום שישי בצהריים, הוא הגיע במוצ"ש כדי לבדוק מה הבעיה ועלה לגג וראה שהדוד הישן נזל ממספר מקומות, הוא הדריך אותנו שאפשר לסגור את המים, הגיע ביום ראשון ועשה את העבודה, את איכות הדוד החדש והתקנתו נדע בהמשך, אבל כל השאר היה מצוין, אדיב דייקן ומחיר מאוד סביר, היה מאוד נעים לקבל ממנו שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאון מינואי, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר, אדיב ונדיב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיורא גביש, תל אביב.
אשרור: 18/09/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בין שירותים בדירה למערכת ניקוז מרכזית של בניין.
חוות דעת:
טל עשה את העבודה בשביל הבת שלי, הוא היה בסדר גמור, עשה רושם טוב, הוא הוגן ועבד ביסודיות. אני לא כל כך יודע אם המחיר הוגן כי לא השוואתי. באופן כללי היינו מרוצים.
איכות
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דורי חמאמה, תל אביב.
אשרור: 23/06/2019
משוב: 24/04/2019
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית מואצקי, תל אביב.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור צינור ביוב.
חוות דעת:
דיברנו בטלפון תוך כדי שטיפל בבעיה ונראה שפתר את הבעיה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן אזולאי, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מאוד מקצועיים ואמינים, הגיעו מהר ובזמן, ממליץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב דורי, תל אביב.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קו ביוב בבניין מגורים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מעולה! בכל המדדים היה טוב. עבודה מקצועית וטובה. נח להסתדר איתו והוא מבין עניין. פתר כמו שצריך דברים שעלו תוך כדי. הוא הוגן ועשה כמה תיקונים על הדרך בלי לבקש עליהם תוספת מחיר. סך הכל אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק