מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.40
מחיר 9.27
איכות 9.58
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רעות לירז, תל אביב.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא לא עמד בזמנים אבל עשה עבודה טובה, הגיע בשישי בערב והכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
מיכל ר. תל אביב.
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד. הגיע וביצע עבודה במהירות ובנכונות רבה.
איכות
8
מחיר
3
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מורג יעקובוביץ, תל אביב.
משוב: 20/03/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הגיע בזמן וביום שישי שבדרך כלל אז בעלי המקצוע מתפנקים, הכל היה פיקס ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינה מינדלין, בת ים.
משוב: 27/04/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור במטבח.
חוות דעת:
היה נהדר! היתה לנו נזילה במטבח וכשהוא פתח ראינו שהכל רקוב והבנו שצריך להחליף הרבה חלקים. הוא שיפץ כמה דברים שהוא יכל בלי להחליף אותם כדי להוזיל את העבודה ועד עכשיו הכל עובד נהדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מ. מ. רמת השרון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפה של אביזרי אינסטלציה שכללו- ברז שנזל, חיבורים של תמי 4 ומערכת האינסטלציה מתחת לכיור המטבח.
חוות דעת:
הוא השאיר לנו את שני הברזים שתיקן סגורים והתקשרנו אליו לאחר העבודה כדי שיסביר לנו איך לפתוח אותם, לאחר שפתחנו התחילה נזילה כי הוא לא בדק עד הסוף את החיבורים. התקשרנו אליו והוא הגיע ואמר שזה על חשבון היום החופשי שלו. כל הארון שלנו היה מוצף במים והוא סידר את הבעיה. לאחר שבוע שוב הייתה נזילה מהסיפון כי לא סגר אותו עד הסוף, אז חיברנו אותו לבד. בינתיים על פניו נראה שהכל הסתדר ונראה שעשה עבודה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
נ. מ. תל אביב.
משוב: 05/03/2018
תיאור השירות:
תיקון צנרת מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה מכיור מטבח.
חוות דעת:
טל הגיע לבדוק את הנזילה ואמר שהוא לא יכול לפתור את הבעיה כי אנחנו צריכים חלקים מקוריים של הברז. הוא היה מאוד אמין ואדיב ולקח על הביקור תשלום הוגן. הבעיה היחידה מבחינתי הייתה שהוא איחר מאוד בהגעה שלו והיה עיכוב גדול. חוץ מזה, הוא היה נחמד והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
5
יחס
9
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 15/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מרוצה סה"כ ואין טענות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא סידיס, תל אביב.
אשרור: 14/02/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של ברז ואינטרפוץ.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! הגיב מהר, הגיע בזמנים שאמר וסיים בזמן שהייתי צריך. מחיר הוגן ועבודה מצוינת ברמת אמנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה ב. תל אביב.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש.
חוות דעת:
היה מעולה! הזמנתי אותו כי הייתה נזילה חזקה מהמרזב, זה היה ביום שישי בצהריים, הוא הגיע במוצ"ש כדי לבדוק מה הבעיה ועלה לגג וראה שהדוד הישן נזל ממספר מקומות, הוא הדריך אותנו שאפשר לסגור את המים, הגיע ביום ראשון ועשה את העבודה, את איכות הדוד החדש והתקנתו נדע בהמשך אבל כל השאר היה מצוין, אדיב דייקן ומחיר מאוד סביר, היה מאוד נעים לקבל ממנו שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 110 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק