מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.69
מחיר 9.59
איכות 9.73
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעל גייר, אודים.
אשרור: 29/08/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
שירות מצוין! קבע איתי מיד והתאים עצמו לזמן שנוח לי. היה אדיב, ומקצועי. הסביר לי לאורך כל הטיפול את הבעיה ולא ניסה להעצימה. המחיר היה הוגן לחלוטין. פשוט תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור נתניה והסביבה

ניתאי מאיר, נתניה.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת של מקרר.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה גויטע, נתניה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
קובי טיפל יפה מאוד במקרר ומגיע לו ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי פירסטנברג, נתניה.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 13/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל תיקון כל מערכת ההפשרה לשם הפסקת נזילת מים במקרר. בנוסף תיקון חלק שבור במקרר.
חוות דעת:
היה מקסים! פשוט בעל מקצוע מדהים. כל כך ישר, כל כך מקצוען והגון. הייתי נרגשת מהמקצועיות ומהבן אדם, מגיעים לו כל השבחים שבעולם. הגיע בול בזמן, ישב והסביר לי בסבלנות מה הבעיה, תיקן אותה כולל כל מה שצריך, הפשיר את הקרח והשאיר נקי אחריו. הכל היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוסנת בניסטי, נתניה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון של מקרר.
חוות דעת:
הוא עזר לאמא שלי בטלפון, הדריך אותה איך לפתור את הבעיה ולא הסכים לקחת שקל למרות שממש רצתה לשלם לו. עשר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל לוין, נתניה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר והעברת ציר מצד לצד.
חוות דעת:
הוא היה 100%! הוא מאוד מקצועי, נחמד ועשה עבודה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל בר-נתן, נתניה.
אשרור: 11/07/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מאוד מהר תוך שעה מאז שפניתי אליו, תיקן את התקלה במחיר שהיה הגיוני לדעתי והכל היה סבבה. שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה בצלאל, נתניה.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן וידע בדיוק מה הוא עושה. הוא, אדיב, נחמד ונותן יחס טוב מאוד. הוא איש מקצוע אמיתי ולדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מירית רפאל, נתניה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין, באמת חבל על הזמן! הייתי מרוצה מהשירות, מהמקצועיות ומהאדיבות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית כהן, נתניה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה שכלל החלפת תרמוסטט ופרמוט מערכת ההפשרה.
חוות דעת:
מותק! הוא היה מקסים, סבלני, ראה אותי עם החששות והחרדות מלהכניס טכנאי לא מוכר והוא בא אלי, הסביר לי את כל התהליך שעשה במקרר, ישב על הרצפה וממש התחברנו. הוא הגיע תוך שעתיים וחצי מרגע הקריאה ואפילו התקשר להגיד שהוא מתעכב במספר דקות. למחרת הוא אפילו התקשר לשאול אם הכל בסדר עם המקרר. הייתי חסרת אמונה והוא החזיר לי את האמונה בטכנאים! עכשיו החלטנו שהוא הטכנאי של המשפחה. הוא גר קרוב אלינו ואפילו אבא שלי אמר שיקח אותו לעבודה. עברו כמה ימים ועדיין הכל עובד מצוין! הוא נכס, לא נתקלתי בכאלה בעלי מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 797 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק