מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבירם
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.43
מחיר 9.57
איכות 9.57
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דנה ס. פתח תקווה.
משוב: 20/04/2019
תיאור השירות:
איטום באמבטיה ותיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מקצועי, אמין והוא עשה עבודה טובה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
שי קציר, פתח תקווה.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל תיקון מדרכה ברחוב ותיקון צינור מים ראשי.
חוות דעת:
הוא תותח על! בהכל הוא עשר! גם איכות עבודה, גם מחיר הוגן, השיפוץ שהוא עשה היה רציני, והוא עשה את העבודה מעל ומעבר ומספיק מקצועי כדי שהתקלה לא תחזור על עצמה, מבחינתי הוא עמד בכל התנאים ויותר, אני הגעתי אליו אחרי ששמעתי עליו המלצות והן בהחלט הוכיחו את עצמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר בן צבי, פתח תקווה.
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
תיקון רטיבות בגג רעפים.
חוות דעת:
הוא ממש בסדר גמור. הבעיה נפתרה והוא התקשר שבוע אחרי העבודה לוודא שלא חזרה הרטיבות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ישראל סלם, פתח תקווה.
משוב: 20/04/2019
תיאור השירות:
ביצוע עבודות שיפוץ בבית כולל תיקון דוד שמש ושיפוץ במקלט בניין.
חוות דעת:
קודם כל הוא בן אדם! יש לו סבלנות, הוא יודע להסביר מה הוא עושה ועומד במילה שלו. מבחינת זמנים אמנם הוא קצת איחר אבל הודיע מראש אז הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ישי, ראש העין.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
שיפוץ בבית כולל תיקונים, גבס, צבע ושפכטל.
חוות דעת:
הוא בן אדם נהדר ונעים הליכות, מה שנקרא אחלה בעל מקצוע. אני עובד עם הרבה בעלי מקצוע ונדיר למצוא כאלה טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אהרון, רעננה.
משוב: 20/04/2019
תיאור השירות:
ביצוע עבודות חשמל, צבע ותיקונים נוספים בעסק.
חוות דעת:
אני סופר מרוצה! אין לי מילים, מחכה כבר לפעם הבאה שנעבוד יחד! הוא משהו משהו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן גל, הרצליה.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
איטום נזילות בגג.
חוות דעת:
הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ומדוייקת, הגיע שוב כשהיה צריך והיה נחמד ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק