מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבירם
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.77
מחיר 9.66
איכות 9.74
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 35 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רפאל אליאס, ראש העין.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת של מדיח כלים אינטגרלי חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אין לי שום מילה רעה עליו. הוא עשה עבודה כמו שצריך והמחיר היה הוגן ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עוזי ברנשטיין, ראש העין.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מיטת עץ.
חוות דעת:
אבירם היה מצוין, הוא הגיע מאוד מהר ממש תוך חצי שעה, התיקון היה לשביעות רצוננו, הוא עשה הכל בצורה מקצועית וגם ניקה אחריו. המחיר היה סביר ובאמת היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אושרי לוי, אורנית.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה על זרוע.
חוות דעת:
שירות מעולה. עשה גם כל מיני תיקונים קטנים על הדרך וממש הגדיל ראש. אני ממליץ עליו לכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ישי, ראש העין.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
שיפוץ בבית כולל תיקונים, גבס, צבע ושפכטל.
חוות דעת:
הוא בן אדם נהדר ונעים הליכות, מה שנקרא אחלה בעל מקצוע. אני עובד עם הרבה בעלי מקצוע ונדיר למצוא כאלה טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנג'רי שגל, קציר-חריש.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מגן לחוטי חשמל, בניה של ארונית לכיור, תליה של מראה, קדיחה מסילות למדפים בחנות.
חוות דעת:
אבירם היה מאוד מקצועי, ענה מהר והגיע בהתראה קצרה, עשה את העבודה טובה בזריזות, המחיר היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן פ. גבעת שמואל.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון ווילון, התקנת מנורות ותיקון מגירות,
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, עשה עבודה טובה, עמד בזמנים היה נחמד והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי שוורצמן, פתח תקווה.
אשרור: 20/01/2020
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תליה של שתי תמונות ומראה.
חוות דעת:
אבירם היה אחלה. עשה את העבודה מהר, בצורה מקצועית ונקייה. המחיר לדעתי היה הוגן ואני ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאוה לוי, קרית אונו.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
התקנת כלים סניטריים בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
מעולה! הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ואדיב ונתן מחיר הוגן. חוויה טובה, הכל היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליק גלוסר, ירחיב.
אשרור: 11/01/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תליית ארבעה סטים של ציורי שמן ותליית מצלמה ממונעת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מקסים! אם היה אפשר לדרג 11 מתוך 10, זה הציון שהייתי נותן לו. אבירם היה סופר מקצוען לאורך כל הביקור, הגיע בזמן שנקבע, השתמש בציוד מקצועי וניתן היה להרגיש שאני בידיים מקצועיות! אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית עמרמי, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תליית מדפים, הזזת ארוניות, הדבקת פסים נגד החלקה במדרגות, החלפת נורות והסרת צלון.
חוות דעת:
אחלה שירות! אבירם נחמד ואמין ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 35 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק