מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.74
מחיר 9.60
איכות 9.76
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי ק. תל אביב.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אביחי היה בסדר גמור. הוא בא מהר ובזמן, עבד בסבלנות ומקצועיות והמזגן עובד כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב בן-זאב, תל אביב.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
מכירה והתקנה של מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה עשר מבחינת עבודה ועשר מבחינת השירות! רק שהעבודה נעשתה באיחור של שבוע, אבל חוץ מזה הייתי ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בן-אדיבה, תל אביב.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהמקצועיות שלו, מהמהירות שהוא עבד ומהניקיון שהשאיר אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית אלמוס, תל אביב.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהתגובתיות המהירה שלו, מהמחיר ומהמקצועיות. הוא עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירנה סטון, רעננה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
עשיתי עבודה זהה בדיוק בדירה אחרת והפער במחיר היה ענק! אביחי בן אדם טוב אבל גבה מחיר מאד יקר לטעמי ביחס לאיכות העבודה. העבודה מפנים נראית יפה אבל הצינורות בחוץ לא יפים- בעלי נאלץ לסדר אותם שוב.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ליאורה פינדר, רמת השרון.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
העבודה לא התבצעה אצלי בבית אבל הבנתי שהוא היה מצוין. היה נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. גם המחיר היה הוגן לטעמי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. ק. קרית אונו.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי לחדר.
חוות דעת:
הגיע במועד שקבענו, עובד בצורה מקצועית ודואג לסביבת עבודה מסודרת ונקייה. אדיב ויעיל והמחיר אטרקטיבי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. פ. יהוד.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1.5 כוח סוס אלקטרה.
חוות דעת:
התקנה נקיה, שמר על נקיון בכל תהליך העבודה, ביצע חיזוק עם מוט הברגה פנימי ליחדת המדחס, עמד בלחות זמנים, היה אדיב וביצע התקנה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית מרקוס, תל אביב.
אשרור: 09/08/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
פירוק שני מזגנים ישנים, רכישה והתקנה של מזגן חדש.
חוות דעת:
אביחי היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה מאוד, היה נחמד ואדיב. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני כהן, תל אביב.
אשרור: 29/07/2019
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מרכזי מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ומקצועי. הבעיה טרם נפתרה, אבל זה לא באשמתו. הוא נשאר למעלה משעתיים בניסיון לאתר את מקור הדליפה והוא הסביר לנו הכל. הוא גם הגיע עם ציוד אלקטרוני שמאתר את המיקום המדויק של הדליפות, שמניסיוני זה ציוד שאין לכל טכנאי המזגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק