מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רון
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.70
מחיר 9.18
איכות 9.39
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רותם א. גבעתיים.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
שיפוץ כללי בדירת 2 חדרים שכלל תיקוני צבע, שפכטל, החלפת ידיות בחלון, תיקון צירים בדלת ארון ואיטום חלון של מרפסת.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, נחמד ושירותי. היה נעים לעבוד איתו והיה מקצועי, הגיע וענה מהר. אני ממליצה מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הדס בנבנישתי, רמת גן.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
תיקון טיח וצבע מסביב למנורה.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא לא היה הכי אדיב. הוא הגיע לבצע תיקון קטן עשה את העבודה ולא מעבר אליה. הוא כן עשה עבודה טובה אבל לדעתי המחיר היה קצת יקר לעבודה כזו.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
6
7
כללי
גירסאות
טלי מ. גבעתיים.
אשרור: 19/08/2019
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
מילוי אדניות שקועות וריצוף במרפסת.
חוות דעת:
הוא אמין, מקצועי, עמד בזמנים ואני מרוצה מהתוצאה. הוא הקפיד על תוצאה, וביוזמתו פירק וריצף מחדש כדי שיהיה יפה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר אדם, גבעתיים.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חור בתקרה כולל צבע.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, שירותי, נחמד, מקצועי, עשה עבודה מהירה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקלה א. רמת גן.
משוב: 21/03/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל אפל, רמת גן.
משוב: 03/12/2018
תיאור השירות:
תיקון משקוף בדלת פנים.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הוא בא ובדק את הבעיה ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראלה שפירנגר, רמת גן.
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
הרכבת שני ארונות הזזה ומיטה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. נחמד והגיע בזמן אבל לא הייתי כל כך מרוצה מהתוצאה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מנשה נאוי, רמת גן.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
תיקון דלתות מקלחון, תיקון דלת ואיטום נוסף.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה יפה, את הדברים שהיו חסרים הוא השיג וסידר את מה שצריך. אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון נגל, גבעתיים.
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
תיקון וצביעה של תקרת גבס, הרכבת מראה, הרכבת טלויזיה ודברים קטנים נוספים.
חוות דעת:
היה אחלה. מצוין. שירות מעולה, זמין ולא מחפף ומאוד משקיע בעבודה שלו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל גבעון, רמת גן.
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
התקנת וילונות.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד. אני מתבאסת שלי לא היו חלקים טובים, אבל זה לא היה באחריות שלו ומה שהוא התקין לי היה נהדר. הייתי מרוצה מאד. הוא היה ממש בסדר, הגיע בזמן, והתקשר לוודא לפני שהגיע.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 112 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק