מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.72
מחיר 9.74
איכות 9.76
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נופר אברהם, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 ברכב מסוג יונדאי i10 שנת 2016.
חוות דעת:
הוא מדהים! בנאדם הוגן ומקצועי ברמות על. הוא אדיב מאוד, המחיר שלו הוגן ויותר מזה שבוע או שבועיים אחר כך היה לי פנצ'ר בגלגל והוא הפנה אותי לפנצ'ריה שגם שם היה אחד מבעלי המקצוע הכי מדהימים שפגשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונה קלרפילד, תל אביב.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 120,000 לרכב.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בחור ממש נחמד, מקצועי והגון. הכל נעשה בזמן, אפילו מהר מן הצפוי ואני מרוצה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מגי שדה, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג מזדה, שנת 2011, שכלל החלפת ברקסים.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל בסדר. נהנו מהשירות והכל טוב. הם עמדו בזמן והיו מהירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריה פומרנץ, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג יונדאי אקסנט.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה נחמד וזמין, היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר א. תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב מסוג פיאט.
חוות דעת:
אחמד היה מעולה! עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי מאוד. המחיר היה בסדר ובאופן כללי יצאתי מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי רזומוב, תל אביב.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות בטויוטה יאריס.
חוות דעת:
הם היו מעולים בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית אפל, תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב של חברת יונדאי i10, שנת 2016 ותיקון של מחשב הרכב.
חוות דעת:
מושלמים, אין דברים כאלה! הייתי מרוצה מהכל, השירות, היחס, ההגינות. הוא בחור מקסים ולא רק שהוא תיקן, הוא הסביר לי בדיוק מה הוא תיקן- פשוט מושלם. הראה לי שהחלק שהיה לי באוטו לא היה בכלל מקורי והחליף לי לאחד אמיתי וגם לקח על זה מחיר הוגן לדעתי וזאת עוד אחרי שמלא אחרים ביקשו יותר. באתי שוב כי נורה נדלקה באוטו והוא תיקן מה שהיה צריך וחיבר את המחשב ולא לקח לי שקל, למרות שזה אמור לעלות כסף. באמת כיף, נדיר למצוא מוסכים אמינים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא מגנס, תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ליונדאי גטס.
חוות דעת:
אחמד היה מצוין! הוא היה מאוד נעים ואדיב, והסביר לי מה הוא עושה. המחיר שביקש היה מאוד טוב לדעתי והוא עשה רושם מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוני חביב, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רפידות ברקס ביונדאי שנת 2008.
חוות דעת:
אחלה לגמרי, נעים, סבלני וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סער ליברנט, תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
איתור דליפת גז ממזגן באמצעות חומר זרחני.
חוות דעת:
היה מעולה, ללא המתנה, טיפל באוטו והיה נחמד מאוד. מילא גז למזגן עם חומר זרחני לאיתור דליפה במידה ויש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 376 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק