מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אחמד
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.70
מחיר 9.64
איכות 9.86
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קרן רם, חולון.
משוב: 05/07/2018
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור בעקבות התחממות, לרכב של חברת סוזוקי.
חוות דעת:
הגעתי אליו לטיפול חירום, נתן לי את הצעת המחיר הכי נמוכה מכל מוסך שפניתי אליו. תקתק את העבודה, היה ממש אחלה וחמוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי ב. רמת גן.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
החלפת נורה ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
היה מצוין, נתן שירות מהיר ואמין. המחיר היה אטרקטיבי לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד דמרי, נס ציונה.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב מסוג סוזוקי ותיקון מערכת מיזוג אוויר.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, אני מרוצה ממנו, היה זמין עבורי ועמד בזמנים שקבענו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמית דיאמנט, תל אביב.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי והעברת טסט לרכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2009.
חוות דעת:
היה אחלה, נחמד, גבה מחיר סבבה ואני מאוד מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ימית איזנטל, תל אביב.
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
חיזוק צינור של רדיאטור ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
היינו ממש מרוצים, הוא עזר לנו להזמין גרר וטיפל בבעיה באופן מיידי. עשה את זה בצורה ממש טובה והיה זמין לשאלות אחר כך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור כהן, חיפה.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקר בגלגל הימני ברכב מסוג סוזוקי שנת 2011.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד ומקצועי! הסביר בדיוק מה הייתה הבעיה ברכב וידע ישר מה להחליף. נתן הצעת מחיר שהייתה גבוהה בעיני. הוא ביקש בסוף העבודה תשלום יותר גבוה ממה שסיכמנו בהתחלה, אבל אחרי שאמרנו לו את זה הוא גבה ממנו את התשלום הראשון שסיכמנו עליו. מבחינת זמנים אמר שתוך שעתיים זה יהיה מתוקן וכשחזרנו אחרי רבע שעה/ עשרים דקות אמר שזה יהיה מתוקן רק למחרת, גם אמר שהוא ייתקשר אלינו לעדכן, בפועל לא התקשר ואנחנו יזמנו את ההתעדכנות.
איכות
8
מחיר
2
זמנים
6
יחס
10
7
כללי
גירסאות
דוד מימוני, תל אביב.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון גלגל, ניקוי מנוע, פנסים ופילטר ברכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, יחס אנוש טובים, קשוב, נגע בנקודות והסביר מה הוא עושה ככה שלא יוצאים בתחושת אי ודאות, המחיר נראה לי לגיטימי, הוגן מאוד והתקשר אחר כך לברר שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן כהן, רמת גן.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
החלפת בולמים עבור רכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2008.
חוות דעת:
היה שירות מעולה! הוא נחמד מחיר הוגן והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בינה חיים, תל אביב.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים לרכב סוזוקי ליאנה.
חוות דעת:
באתי אליו למוסך ואמר את המחיר מראש, היה מאוד הוגן והתקשר לומר לי שהבלמים לא תקינים והחליף אותם. אחרי כמה שעות באתי והכל היה בסדר, הסביר מה עשה והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף עמית, יהוד.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית חיצונית ברכב סוזוקי אלטו 2011.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן טיפול מהיר מאוד, ישר כשהגעתי אליו! הוא אדם חביב מאוד, נהנתי מהשירות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 536 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק