מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.84
מחיר 9.43
איכות 9.60
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אינה קופרברג, חולון.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע מאוד מהר וגילה את התקלה במהרה. הוא עשה עבודה מקצועית ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לידור גרטמן, בת ים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדחס ומתנע של המזגן.
חוות דעת:
שירות מדהים! הגיע מהר זיהה את התקלה במהירות ותיקן באופן יסודי במחיר הגון מאוד! מעבר לזה הוא בנאדם נחמד וסבלני שמסביר הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי אליעזר, חולון.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הייתי מרוצה מהשירות האדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ג. חולון.
אשרור: 20/11/2018
משוב: 21/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
יצא גדול. גם בתגובה, גם ברצינות ובמוטיבציה לוודא שתקין. מחיר מצוין ובחור מצוין. הגיע באותו יום, יממה לפני יום כיפור, בגלל נזילה גדולה מהמזגן בסלון. פתר בעיה בצינור ואז חיכה לוודא שעובד תקין. משהתגלה שעדיין נוזל, נשאר והמשיך בתיקון המזגן עד שווידא שתקין. יום כיפור המזגן עבד ללא הפסקה וללא נזילה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר לוי, חולון.
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
ניקוי מזגן טורנדו עילי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי והגיע בזמן, הכל אחלה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יובל ב. חולון.
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן עילי אשר כלל החלפת קבל.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. נתן שירות טוב ומהיר. הגיע בערב חג ולקח מחיר הוגן בעיניי. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי לוי, חולון.
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
החלפת קונטקטור במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה נפלא. עדכן אותי מתי יבוא בדיוק ועמד בזה. בחור פשוט מקסים, תענוג לעבוד איתו.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר ארז, בת ים.
משוב: 10/07/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת אלקטרה 1 ורבע כ"ס, בדיקה אם יש גז וחיבור צינור של מים.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד מהשירות שלו, על הכיפאק, הדלקתי אותו ושוב נזל מים אז התקשרתי אליו והסביר לי מה לעשות, אני אצטרך התקנה של עוד שני מזגנים ואני אקרא לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב מ. חולון.
משוב: 02/07/2017
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל של חברת אמקור.
חוות דעת:
השירות היה מצויין. הוא היה מקצועי, הגיע בזמן והיה מאוד נחמד. הגיע לבדוק בעיה במזגן. הוא מצא את הבעיה אבל התיקון יקר אז כרגע הסתפקתי בבדיקה בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פאינה מר, חולון.
משוב: 26/06/2017
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד של מזגן עילי.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו ישר מענה, הגיע עוד באותו היום, נשמע מאוד נחמד ומקצועי, הוא אמין, עלה מיד על התקלה, עשה את התיקון במהירות וכרגע הכל עובד כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 112 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק