נח היה עשר, הכל היה טוב. עמד בזמנים ועשה עבודה טובה. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מארק פינק, לוד.
משוב: 20/08/2021
תיאור השירות:
תיקון תקלה של מים זורמים באסלה ללא הפסקה.
חוות דעת:
הכל היה מצוין הייתי מרוצה ממש! נוח מאוד מקצועי ואדיב. נוח איתר במהירות את התקלה, הסביר מה הוא עושה ותיקן במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברנית גולן, מודיעין.
משוב: 04/08/2021
תיאור השירות:
חיזוק של שלוש אסלות.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז בטש, ראשון לציון.
משוב: 31/01/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה בסך הכל בסדר, היה מאוד הוגן, אמין, מקצועי אך לדעתי המחיר היה גבוה.
.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן דגן, רחובות.
משוב: 01/11/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, הכל תקין, לא נוזל עכשיו ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עמית קוניק, יבנה.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה תלויה.
חוות דעת:
נח היה על הכיפאק, בא בזמן, בהתחלה לא ידע לפתור את הבעיה ולא רצה לקחת תשלום. הוא חזר פעם נוספת ופתר את הבעיה. רק אחרי יומיים, לאחר שהשתכנע שהכל בסדר היה מוכן שאשלם לו!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי ישראל, ירושלים.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברך באסלה.
חוות דעת:
נח לא הצליח לפתור את הבעייה למרות שבאמת התאמץ מאוד. אני אישית לא אזמין אותו שוב.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה מיכלי הדחה סמויים חברת GEBERIT
מתקין מורשה לצנרת ואביזרים של חברת GEBERIT
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע נוח במקרה, כשחיפש עבודה והתחיל לעבוד בבניין. שם הוא הוצמד לאינסטלטור והבין שהוא אוהב את העבודה. הוא החליט להתמקצע באמצעות קורסים מקצועיים, והשאר היסטוריה.
הוא נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדים. כשהוא לא מאתר נזילות, הוא מתנדב ומבצע תיקוני אינסטלציה עבור ניצולי שואה.
בעבודה שלו הוא אוהב את הכל. "אני אוהב את כל מה שקשור לעבודות ידיים וכפיים, יש לי הרבה סיפוק מזה. אני נהנה כשאני מצליח לפתור את הבעיות, ובעיקר אוהב את החיוך מהלקוח."
ומה השאיפות לעתיד? "אני מקווה להמשיך הלאה, להתקדם ולהתמקצע, תמיד יש מה ללמוד ולאן לשאוף."
נוח עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים על שמו.
במשך שנים רבות הוא עבד עם חברות גדולות ואפילו עם צה"ל, אבל לא מזמן החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו. הוא עשה קורסים והשתלמויות של משרד העבודה, ומעבר לאינסטלציה יש לו גם ידע בריצוף, צבע וטיח. "יש לזה יתרון גדול", הוא אומר. "אם יש פיצוץ באמבטיה שדורש שבירה של הקיר, אני גם מתקן את הפיצוץ וגם מבצע אחר כך חיפוי לקיר".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון צנרת
:: איתור נזילות
:: הכנה לקווי מים חדשים
:: התקנת אסלה תלויה וניאגרה סמויה
:: הלחמות
:: תיקון והחלפת ברזים
כששואלים אותו על לקוח שהוא זוכר במיוחד, הוא מספר: "היה לי לקוח שבטעות עשה לעצמו חור בקיר, הבעיה שמאחוריו היה צינור המים החמים והוא פוצץ אותו. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ובשיחה איתי הוא כבר נשמע ממש מפוחד. סיפר שהוא והילדים שלו לא התקלחו כבר 3 ימים אבל כולם מציעים מחירים ממש גבוהים. הרגעתי אותו, הגעתי ותיקנתי את הבעיה, ואז כל המשפחה, כל הילדים פשוט חיבקו אותי. לראות את החיוך שלהם היה שווה הכל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.