מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קארין
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.44
מחיר 9.88
איכות 9.60
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסף טלמור, תל אביב.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי פינוי שוכר.
חוות דעת:
היא הייתה אחלה, עשתה עבודה טובה והתקשורת מולה הייתה נוחה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נטליה קוזלוב, תל אביב.
משוב: 14/10/2018
תיאור השירות:
תביעה נגד בעל הבית.
חוות דעת:
הגונה וכנה, ייעצה שנטפל לבד ללא עורך דין.
איכות
10
10
כללי
גירסאות
נעמה שטיינברג, תל אביב.
משוב: 20/08/2017
תיאור השירות:
טיפול בחוזה שכירות.
חוות דעת:
היא מקסימה! היא נורא מסורה, רק דברים טובים יש לי להגיד עליה. אני ואחים שלי בקשר איתה ומאוד מרוצים ממנה. היא מאוד אכפתית, מסורה וישרה, רק דברים טובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר מורס , תל אביב.
משוב: 18/05/2017
תיאור השירות:
יעוץ מקצועי בתביעה בנושא אינסטלציה.
חוות דעת:
היא נתנה לי שירות מעולה מאוד ממש טוב! הייתה מקצועית ואדיבה מאוד! היא אמינה ביותר. עזרה מעבר במה שהיה צריך . היא ממש יסודית. התחושות שהיו לי כלפיה זה אמון מאוד גדול. היא הייתה זמינה ונתנה את כל השירותים וכשהיו שאלות מאוחר יותר היא הייתה אדיבה ואכפתית. היא ייעצה משפטית וגם מעבר לזה. אם אני צריכה משהו אני פונה אליה והמלצתי עליה לחברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד רצהבי, תל אביב.
משוב: 19/03/2017
תיאור השירות:
יעוץ משפטי ופינוי דיירים.
חוות דעת:
היא הייתה מקצועית ביותר בעיני. לא מורחת דברים ועובדת בצורה רצינית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שירה לביד, תל אביב.
משוב: 18/04/2017
תיאור השירות:
טיפול בתביעה בנושא נדל"ן.
חוות דעת:
היא ממש מעולה! היא ביצעה עבודה טובה, היא מקצועית, אדיבה וזריזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה אפיק, תל אביב.
משוב: 16/08/2017
תיאור השירות:
טיפול בהליך משפטי של סכסוך בין שכנים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנה! זה היה תיק מורכב והיא עורכת דין מקצועית חריפה, שירותית ויסודית מאוד! היא אדיבה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל בר אור, תל אביב.
משוב: 17/02/2017
תיאור השירות:
גישור בתביעה של נזק לדירה וכתיבת חוזה להשכרת דירה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנה. היא זמינה ומקצועית. המחירים סבירים מאוד ואני ממליץ בחום! נעזרנו בשירותיה לאורך השנה והתייעצנו במספר שאלות, היא נתנה תשובות לעניין בטלפון ובאימייל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי כהן, חולון.
משוב: 29/01/2018
תיאור השירות:
הגשת תביעה עבור פינוי מושכר.
חוות דעת:
המטרה שלשמה פניתי אליה עדיין לא הושגה אבל היא מראה רצינות ומקצועיות ובאמת משתדלת לעשות את העבודה בצורה הכי טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 20/09/2018
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ בנושא וועד בית מקרקעין.
חוות דעת:
נחמדה מאוד, אדיבה מאוד, לדעתי המחיר יקר.
איכות
7
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעורך דין מקרקעין רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עורך דין מקרקעין. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק