מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חמודי
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.57
מחיר 9.34
איכות 9.57
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורנה בורנשטיין, חיפה.
משוב: 03/07/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת כרומגן 120 ליטר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא מצוין! הגיע בזמן ועשה את העבודה, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן יגיל, חיפה.
אשרור: 24/06/2020
משוב: 13/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוגן לדעתי, מקצועי, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי פ. חיפה.
אשרור: 18/06/2020
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום ופלאנג' בדוד שמש כרומגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל ברזני, חיפה.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין! שרותי ועמד בזמנים, לקח מחיר הוגן והייתי מרוצה ממש מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליטל טל, חיפה.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקן תקלה של דוד שמש שמקצר בכל פעם שיש גשם.
חוות דעת:
היה מצוין, מכל הבחינות. מבחינת תקשורת וזמנים, הגעה וטיפול ישר ולעניין, לקח מחיר הוגן ובקיצור שירות מקצועי. אזמין אותו בעתיד במקרה של תקלה נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוטן פ. חיפה.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן, עבד ביעילות וניקה אחריו את כל איזור העבודה. גבה מחיר פייר ובסך הכל עשה עבודה מצוינת. מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף סלוק, חיפה.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, דייקן ועמד בזמנים, אבחן מהר את הבעיה והמחיר מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לינדנבאום‬‎, חיפה.
משוב: 20/05/2020
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה קר, חיפה.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש, קולט שמש, בוילר ותיקון נזילה בצינור.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד, בא וסידר לי את כל הבעיות במהירות ובלי שהייתי צריכה להיות בבית. פתאום לאחר יומיים בשבת התחילה נזילה שלא קשורה לעבודות שהוא עשה. ענה בשבת והגיע לתקן אותה בבוקר ביום ראשון בלי עלות נוספת! בן אדם מקסים, אכפתי וקשוב, ממליצה עליו בחום, פשוט אין דברים כאלה! כדי לשלם התקשרתי כמה פעמים! כבעל מקצוע הוא המון מעבר למצופה!!! תודה ענקית!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ק. חיפה.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג׳.
חוות דעת:
מקצועית הוא היה בסדר, אבל ניסה לקחת מחיר ממש גבוה, בסוף הוריד את המחיר, אבל הוא עדיין היה גבוה, בגלל שהיינו לחוצים בערב חג הסכמתי. בנוסף לכל אורך הדרך ניסה לשכנע אותי גם להחליף את כל הדוד.
איכות
8
מחיר
3
זמנים
10
יחס
5
4
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 455 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק