מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רעיה
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.56
מחיר 9.67
איכות 9.67
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מריו ש. נתניה.
אשרור: 12/06/2018
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
תכנון העיצוב הפנימי של בית בגודל 147 מר' וליווי ברכישה ובבחירת הספקים.
חוות דעת:
היא ממש מצוינת, מקצועית ואדיבה. יש לה עין מקצועית, היא יודעת איך להתייחס ללקוח. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה, הבית נראה מאוד טוב. אני ממליץ עליה בחום, היא ממש טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יורם גורדון, נתניה.
משוב: 05/06/2017
תיאור השירות:
תכנון ועיצוב של רצפה, תקרה, מיזוג וחשמל. במשרד 100 מטר, חלוקה לכמה חלקים.
חוות דעת:
ממליץ עליה, אני מאד מרוצה. היא עשתה עבודה טובה, קיבלתי הרבה מחמאות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טל שלוש, תל אביב.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
פגישת ייעוץ לפני שיפוץ בית חדש.
חוות דעת:
היא הייתה מקסימה, נעימה לעבודה והיחס שלה מדהים. המרחק ממנה היה קצת בעייתי ולכן החלטנו לא לעבוד יחד אבל רק דברים טובים יש לומר עליה, הפנתה אותנו לבעלי מקצוע שנעזר בהם ונתנה לנו טיפים להמשך. פשוט מצויינת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה א. תל אביב.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
פגישת ייעוץ לגבי עיצוב הבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, היא הייתה נחמדה, זה נתן לי כיוונים של חשיבה ואחר כך המשכתי לבד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טל כהן, תל אביב.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
יעוץ לגבי הום סטיילינג לדירה אחרי שיפוץ.
חוות דעת:
היא היתה מצויינת! בעלת מקצוע איכפתית, מוכשרת, יסודית, מסודרת וחמודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי מרק, כפר סבא.
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
תכנון ועיצוב דירה לארבעה חדרים.
חוות דעת:
היה בסדר סה"כ. הכל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל בדנני, כפר סבא.
משוב: 02/11/2018
תיאור השירות:
תכנון ועיצוב של שני חדרי אמבטיה, שכללו שבירת קירות, תכנון תשתיות חשמל ואינסטלציה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! היינו מאוד מרוצים מהיצירתיות שלה, הרעיונות המקסימים שהעלתה, הליווי הצמוד שהיה בסדר גמור. מעל הכל היא אישיות נחמדה מאוד ונעימה מאוד וזה נורא חשוב. כיף לעבוד איתה והיא עשתה עבודה יפיפייה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי כהן, שדה חמד.
משוב: 05/06/2017
תיאור השירות:
שיפוץ של משרד.
חוות דעת:
אני ממליץ, היא הייתה מקצועית, עמדה במה שביקשנו ואפילו יותר. ההתנהלות הייתה מלווה ואכפתיות. מאד ממליץ.
10
כללי
גירסאות
נגה גבע, ראשון לציון.
משוב: 07/12/2016
תיאור השירות:
תכנון ועיצוב יחידת דיור.
חוות דעת:
אני ממליצה עליה, היא הייתה מסורה, יצרתית ועשתה עבודה טובה. לא הייתה שום בעיה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן יקותיאל, הוד השרון.
משוב: 05/06/2017
תיאור השירות:
עיצוב משרדים לחברה
חוות דעת:
היא נחמדה מאד ומקצועית מאד.
9
כללי
גירסאות
ו. ב. ירושלים.
משוב: 06/04/2017
תיאור השירות:
עיצוב תוכנית לשיפוץ בבית.
חוות דעת:
היא אדירה! בחורה חמה, אכפתית ומקצועית בצורה בילתי רגילה. אין לי שום טענה אליה, היה מעל ומעבר ולציפות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעצבת פנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עיצוב פנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק