מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עידן
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.80
מחיר 9.14
איכות 9.50
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 61 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מתן מ. ירושלים.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי בעסק.
חוות דעת:
הכל היה על הכיפאק. הוא טוב, הוגן ועשה עבודה טובה ונקיה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
רועי ג'רוסי, ירושלים.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ארון חשמל.
חוות דעת:
עידן היה ממש עשר! מקצועי, נחמד והגיע בזמן. הוא עשה עבודה טובה והכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק פלד, ירושלים.
אשרור: 01/05/2019
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע והתקנת נורות בבניין.
חוות דעת:
השירות מצוין, הגיע בזמן, על הכיפאק, הזמנו אותו שוב, נחמד מאוד, עבד מהר והיה מדויק.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל זמיר, ירושלים.
משוב: 04/03/2019
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן דפני, ירושלים.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
החלפת שעון של הדוד.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד, מקצועי ואדיב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רעי שרירא, ירושלים.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של תשתיות תקשורת לבזק.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! הוא הגיע בזמן סביר לגמרי, היה אדיב ועשה את העבודה שלו כמו שצריך. הוא ניסה פתרון יותר זול וכשזה לא הלך, הוא ניסה פתרון יקר יותר. הוא היה שקוף לגבי הכל והתרשמתי ממנו שהוא אדם ישר ואמין. בפעם הבאה שאצטרך חשמלאי, אפנה אליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעיה אנגלמן, ירושלים.
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
החלפת פיוז בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה. שירות מעל המצופה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן שפרון, ירושלים.
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת קצר חשמלי בחצי דירה ובדיקה של הדוד.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא טוב מאוד, אדיב ומקצועי. הוא הגיע ואיתר את הבעיה במהירות ובמקצועיות. הוא ייעץ לי מה כדאי לעשות בהמשך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדרי בראונשטיין, ירושלים.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
החלפה של פיוז בארון חשמל ראשי.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה מהשרות. עידן הגיע תוך 20 דקות מרגע השיחה, איתר מהר את התקלה ותיקן. מקצועי מאוד. בנוסף גם אדם נחמד מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית כהן, ירושלים.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
ניסיון להשחלת כבל רשת.
חוות דעת:
הוא בנאדם מאוד נחמד אבל כשהוא הגיע הוא התקשה קצת עם מה שרציתי שהוא יעשה, למרות שבטלפון דיברנו לפני והוא אמר לי שהוא יכול לעשות את זה. אחרי כמה ניסיונות של השחלת הכבל הוא התייעץ עם עוד טכנאי ואמר שטכנאי של חברת התקשורת צריך לעשות את זה. המחיר היה קצת גבוה לטעמי, אבל הוא כן היה אחלה.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 61 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק