מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יאיר
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.62
מחיר 9.44
איכות 9.40
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 93 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מירב שרון, גבעתיים.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג ופחת בארון חשמל מרכזי.
חוות דעת:
יאיר מאוד נעים בגישתו ועושה עבודה מצוינת. הוא מאוד זמין, ישר נענה בחיוב, הגיע ביום שבת בבוקר ונתן שירות באווירה מאוד טובה. הוא היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יונתן ניסנהויד, תל אביב.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בארון חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה. יאיר מקצועי ואדיב. הייתה תקלה בחשמל והוא החליף מפסק וסידר את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ארלובסקי, תל אביב.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
החלפת 3 חצי אוטומט בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה ממש מעולה. בהתחלה הוא ניסה לעזור לי בפלאפון אבל זה לא צלח. בסוף הוא הגיע אלי כדי לפתור את זה. הוא הגיע באיחור אבל הצליח לפתור את הבעיה.
איכות
8
זמנים
6
יחס
10
8
כללי
גירסאות
גיל יהב, תל אביב.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
החלפת נתיך פנימי בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין גם השירות והיחס, הגיע ועשה בדיוק את מה שצריך, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד ל. חיפה.
אשרור: 08/02/2019
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים לתוך ארון חשמל.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל סולימנוב, תל אביב.
משוב: 18/10/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל ביתי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, כמו שצריך. בא בזמן, נחמד, מקצועי וסימפטי. אין לי משהו רע להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלרועי כהן, תל אביב.
משוב: 25/08/2017
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע, ראה את העבודה, הסתכל על כל הפרטים, נתן הצעת מחיר טובה ובגדול היינו מרוצים, הוא אלוף ונראה שעשה עבודה יפה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות קיץ, תל אביב.
משוב: 21/06/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, תענוג, נחמד, הגיע מיד, סידר את התקלה ברצון רב ועזר לי לנקות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עזר לשכן שלי שלא מדבר עברית, פתר את הבעיה היה נחמד והגיע מהר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדית פאר, רמת גן.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת מנורה.
חוות דעת:
אורי היה ממש עשר! מנורת תיקרה לא עבדה בצורה תקינה אבל לא היה ברור מה מקור הבעיה. אחרי בדיקה יסודית התברר שהבעיה היא במנורה. הוא החליף אותה ולקח מחיר מאוד הוגן. אורי היה מקצועי, נחמד, בא בזמן, ופשוט מגיע לו בהכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 93 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק