מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יאיר
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.79
מחיר 9.65
איכות 9.65
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מירב שרון, גבעתיים.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג ופחת בארון חשמל מרכזי.
חוות דעת:
יאיר מאוד נעים בגישתו ועושה עבודה מצוינת. הוא מאוד זמין, ישר נענה בחיוב, הגיע ביום שבת בבוקר ונתן שירות באווירה מאוד טובה. הוא היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא עשת, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק חצי אוטומטי בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה טוב, המחיר הוגן לדעתי, עשה עבודה טובה, הגיע מהר ישר למחרת ופשוט היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי הדר, גני תקווה.
אשרור: 21/04/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת נתיך שרוף בארון חשמל.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! אני מאוד מרוצה! הגיע ביום שישי למרות שהיה כבר מאוחר בערב, תיקן את התקלה והיה סביר מאוד במחיר. הוא הציל את הסבתא שלנו, מודה לו מאוד וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס אליהו, תל אביב.
אשרור: 28/02/2020
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה נהדרת, הוא אדיב, דייקן והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי קיינן, תל אביב.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הייתה שריפה בדירה, מכבי אש הגיעו והציפו את הדירה ויאיר הגיע ובדק שאפשר לחבר חזרה את החשמל. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז ב. פתח תקווה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בחור מקסים, הגיע אלינו לדירה ביום שישי בלילה! אבחן את התקלה ופתר אותה במקצועיות ובתמורה לתשלום הוגן, מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל צחור, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה עשר! ניסה לראות איך אני יכול לפתור את הבעיה לבד ולא בהכרח שיגיע בשישי ערב כדי שאני לא אצטרך לשלם תעריף של שישי בערב, בסוף הגיע והחליף את המפסק אחרי שחברת חשמל אישרו שזאת התקלה וזה לא בעיה בלוח שלהם, היה אחלה, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור פרידמן, ראשון לציון.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, פתר את התקלה מהר וחזר למחרת לבדוק שהכל בסדר באמת חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילדה רזזק, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פאזה בלוח חשמל בחדר מדרגות.
חוות דעת:
מקסים! הקומקום עשה את הקצר בחשמל והוא הגיע בשעה 10 וחצי בלילה בהתראה קצרה, היה בסדר גמור, פתר את הבעיה ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ארלובסקי, תל אביב.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
החלפת 3 חצי אוטומט בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה ממש טוב. בהתחלה הוא ניסה לעזור לי בפלאפון אבל זה לא צלח. בסוף הוא הגיע אלי כדי לפתור את זה. הוא הגיע באיחור אבל הצליח לפתור את הבעיה. יצא יקר מהסטנדרט לדעתי.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
6
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 210 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק