מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יאיר
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.44
זמנים 9.54
מחיר 9.35
איכות 9.50
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 39 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכל נ. תל אביב.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ד. ט. תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמלי.
חוות דעת:
יאיר הגיע תוך פחות משעה ביום חמישי בערב. תיקן את התקלה במקצועיות רבה. ממש הציל אותנו. יש להוסיף שיאיר מאוד חביב ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר גל, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
חילוף גוף חימום בדוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, שלח אליי מישהו, הם היו מקצוענים, אדיבים ויעילים, גם המחיר היה נראה לי מחיר סביר, היה אחלה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונה נחום, תל אביב.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד שמש, פירוק והרכבת פלורוסנט במטבח.
חוות דעת:
היה עשר! הוא פשוט מצוין ואני מדרגת אותו הכי גבוה שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לבבית ששון, תל אביב.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל חברת כרומגן.
חוות דעת:
השירות שלו היה אחלה, הגיע בזמן, עשה עבודה נקייה, נתן שירות טוב ומחיר הוגן. הוא המליץ לי על חלק חלופי זול יותר. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף טימר, תל אביב.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שני גופי חימום בשני דודי שמש.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. הוא היה מדויק, מהיר וגבה ממני מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב גונן, תל אביב.
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קו חשמל בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! נהדר, מאוד מקצועי, עזר לי בשנייה, בא בשישי בערב, היה מאוד נחמד ומאוד אמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר בנדיק, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
הצעת מחיר עבור תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא בסדר, למרות שהבעל מקצוע שהגיע בסוף ועשה את העבודה אמר שהוא נתן הצעה מנופחת מידי אבל זה עניין של דעה, היה מקצועי ושלח סירטון ודיאו מהגג.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
עידו שזר, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת דוד.
חוות דעת:
יאיר הגיע וביצע בדיקה לדוד. נראה מקצועי אבל נורא התאכזבתי כי הוא בסופו של דבר אמר שלא יכול לעזור לי כי לא יודע לטפל בהחלפת הדוד, ולא נתן לי את השרות שהייתי צריך.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
מיכאל חרמון, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד חשמל.
חוות דעת:
בסדר, הייתי פחות מרוצה מזה שהוא איחר קצת וכשהגיע הוא ישר החליט להחליף חלק, בלי לבדוק ממש וזה הרגיש לי פחות מקצועי. מצד שני הבעיה נפתרה תיק תק תוך פחות משעה והמחיר היה הכי זול שראיתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 39 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק