מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יאיר
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.76
מחיר 9.56
איכות 9.64
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריאל רטיק, תל אביב.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מאוורר חשמלי, סידור שקע חשמלי למזגן, פירוק מדפים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בחור בסדר גמור, עמד בציפיות ובמשימה. המחיר הרגיש הגון והגיע בזמן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
רבי קלסי, תל אביב.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ונטה שכלל פירוק והרכבה.
חוות דעת:
לקח לו קצת זמן כי הוא היה עמוס אך הוא עשה את העבודה. היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אורן הררי, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
איש מקצוע מעולה, העבודה לא היתה פשוטה כי הבית ישן אבל הוא עבד קשה עד שמצא פיתרון ולא גבה עוד כסף למרות שהעבודה לקחה הרבה יותר זמן מהמתוכנן, הוא ממש ממש הגון. השאיר הכל נקי ומסודר, בדק המון פעמים שהכל מחובר ובטיחותי, הוסיף אקסטרה חיבורים וחומרים בשביל הבטיחות שלנו. היה נעים הליכות, הגיע בזמן, אפשר לסמוך עליו. והמאוורר עובד אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא עשת, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק חצי אוטומטי בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה טוב, המחיר הוגן לדעתי, עשה עבודה טובה, הגיע מהר ישר למחרת ופשוט היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי כהן, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
החלפת קבלים למאוורר תקרה.
חוות דעת:
התרשמי ממנו לטובה. הוא עמד בזמנים ועבד במקצועיות. היה נחמד, אדיב ושירותי. הייתה שם איזושהי בעיה עם הלחמת קבלים ובמגבלות המצב הוא עשה עבודה טובה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן חי-עם, תל אביב.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
הרכבת ונטה, התקנת גופי תאורה ותליית שני אהילים.
חוות דעת:
נעזרתי בו והעבודה נעשתה לשביעות רצוני המלאה. הוא עבד הרבה במשך יומיים והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריאל ח. תל אביב.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
התקנת כבל טלפון.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי בארי, תל אביב.
אשרור: 22/05/2020
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שתי שקעים.
חוות דעת:
יאיר היה ממש אחלה. דקדקן, הסביר לי מה הוא עושה, היה פתוח, כנה ונתן אחלה מחיר. בסך הכל אני מרוצה וממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה בר לב, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון שקעים ישנים.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! הגיע מהר מאוד אפילו לפני מה שקבענו ועשה תיקון מצוין, זמין והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניתאי אהרוני, תל אביב.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
השמשת נקודת חשמל ישנה, התקנת שקעים ונקודות אור בגג הבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יאיר איש מקצוע מצוין, נחמד מאוד ומקצועי. עשה את העבודה במחיר נמוך יותר ממספר אנשי מקצוע אחרים שנתנו הצעת מחיר וסיים את העבודה בצורה המיטבית ומהר. אני טעיתי וביקשתי שיתקין מתג שלא היה עמיד למים ואז הוא בא והחליף למחרת למתג מוגן מים בלי לקחת כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 196 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק