מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יאיר
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.74
מחיר 9.65
איכות 9.68
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל זיידנמן, תל אביב.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מאוורר תקרה ומנורה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, חיפש ביסודיות את הבעיה ומצא פתרון נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי בירן, תל אביב.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ארבע נורות בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מהמם, מאוד זמין, הגיע ממש יום למחרת שרציתי, סידר את זה בקלות, חשמלאים אחרים אמרו שצריך להחליף את כל המנגנון, הוא אמר שלא צריך ואני ממש ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי קיינן, תל אביב.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הייתה שריפה בדירה, מכבי אש הגיעו והציפו את הדירה ויאיר הגיע ובדק שאפשר לחבר חזרה את החשמל. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל צחור, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה עשר! ניסה לראות איך אני יכול לפתור את הבעיה לבד ולא בהכרח שיגיע בשישי ערב כדי שאני לא אצטרך לשלם תעריף של שישי בערב, בסוף הגיע והחליף את המפסק אחרי שחברת חשמל אישרו שזאת התקלה וזה לא בעיה בלוח שלהם, היה אחלה, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת שנער, תל אביב.
אשרור: 05/02/2020
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בעסק עבור אישורי חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אדיב נראה מקצועי והגיע כשאמר.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי יסעור, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
8
כללי
גירסאות
גאולה דהן, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בחור נחמד, היה מאוד מקצועי, הציע מחיר הגון, אני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד יוגב, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון כבלים בשלושה שקעים בדירה.
חוות דעת:
איתר את הבעיה, היה מאוד רציני, יסודי, המחיר זול לדעתי, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן שליסלברג, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון רעשים בשקע.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הייתי מרוצה, הגיע בזמן, תיקן את הבעיה והכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר גור, תל אביב.
משוב: 01/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בנקודת חשמל.
חוות דעת:
אחלה שירות! פתר את הבעיה במקצועיות, היה אדיב, דאג להשאיר את הדירה נקייה אחרי ולקח מחיר הוגן. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 167 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק