מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גדי
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.98
מחיר 9.81
איכות 9.86
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גיל סהר, גבעתיים.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
פריצת דלת פנים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי ובחור ממש מקסים, הוא היה אדיב, איכותי, פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן, אני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שקד קרידמן, רמת גן.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעול לאחר ניסיון לתיקון בדלת כניסה לבית.
חוות דעת:
היה נהדר, הוא היה מאד נחמד והסביר הכל, עשר מעשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי לוין, גבעתיים.
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעול בדלת פלדלת.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא היה מאוד מקצועי, והגיע תוך רבע שעה מהרגע שהתקשרתי אליו. הוא סידר כל מה שרציתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל חייק, רמת גן.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
עזרה טלפונית בפריצת דלת.
חוות דעת:
גדי היה מאוד נחמד, והפנה אותי לאדם שעזר לי. הוא קודם כל היה בן אדם טוב והסביר לי בדיוק איך לפתור את הבעיה. הוא הציע אפילו לבוא ולעזור לי, ואמר שזה יעלה בביקור, ולכן הוא באמת היה אדם טוב והציע לעזור לי דרך הטלפון ופתר לי את הבעיה. רק בזכותו הסתדרתי וכל זה אפילו בלי לבקר אותי או לקחת תשלום. הוא פשוט היה אנושי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית קהת, רמת גן.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
פריצה לבית והחלפת מנגנון וצילינדר בדלת כניסה מעץ.
חוות דעת:
אני חושב שהוא טוב. הוא היה נורא נחמד, עשה עבודה טובה והשרה אווירה רגועה עם חוש הומור טוב. היה מאוד זמין, הגיע תוך רבע שעה. נראה שהוא מקצועי ויודע מה הוא עושה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי כהן, רמת גן.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
החלפת צילינדר בדלת פלדלת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, לגמרי. מבחינת זמנים הוא הגיע מתי שקבענו בדיוק והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן כרמל, רמת גן.
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
פריצת דלת פלדלת.
חוות דעת:
הוא מנעולן מדהים לדעתי. הוא עשה הכל כדי לנסות לעזור בטלפון, לאחר מכן הוא הגיע ועשה מעל ומעבר כדי לתקן את הדלת. הוא היה סופר מקצועי ונחמד, אפילו המילה נחמד לא יכולה להגדיר את מי שהוא. הוא מאוד רצה לעזור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרגורי ויסברג, רמת גן.
משוב: 13/10/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע למנעול תקוע.
חוות דעת:
הוא הסביר לי לשמן את המנעול וזה פתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף לביא, גבעתיים.
משוב: 10/09/2017
תיאור השירות:
החלפת צילינדר בדלת כניסה לבנין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. מאד נחמד ומקצועי, עשה עבודה מאד זריזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליהי תמרה, רמת גן.
משוב: 24/07/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון צילינדר בדלת פלדלת.
חוות דעת:
הוא היה מאוד סבלני, נתן שירות מעולה, הדריך אותי מה לעשות דרך הטלפון והצליח לפתור את הבעיה ללא עלות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמנעולן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והחלפת מנעולים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק