מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
8.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.18
זמנים 8.88
מחיר 8.11
איכות 8.88
דירוג כללי 8.70
התפלגות

מחושב על 44 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתמר יונה, הוד השרון.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה כולל ניקוי במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בסדר גמור, הוא פתר את הבעיה :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארנה קסטל, רעננה.
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2.5 כוח סוס, כלל התקנה והעברת הצנרת חלקה בקיר וחלקה מעל.
חוות דעת:
הוא אדם מקצועי, דייקן ואדיב. הייתה לי חוויה נעימה עם בעל מקצוע, מגיע לו ציון גבוה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מירה בריסקר, תל אביב.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל מחברת HAIER בעל 1 כוח סוס.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הוא היה נחמד ומסודר. הוא איחר בשעה, אבל צלצל לפני כן להודיע על כך. הלוואי והיו הרבה כאלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ל. גבעת שמואל.
אשרור: 07/12/2018
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל החלפת עינית, רכישה והחלפה של מסננים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מחיר בהחלט סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון חיימוביץ, רמת השרון.
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1.5 כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי בן עמרם, תל אביב.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
טפטוף במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא טען שהבעיה נובעת מליקוי שנעשה לפני שנים והוא לא הצליח למצוא פתרון סביר לבעיה מבלי לפרק את כל המזגן. סיכמנו שלא יפרק.
זמנים
8
יחס
8
5
כללי
גירסאות
יובל ורונית בן עטיה, תל אביב.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן של חברת תדיראן, התקנת מזגן 1.5 כוח סוס של חברת הייסנס ופירוק מזגן ישן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הוא היה סובלני, הסביר הכל והשאיר אחריו נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עתליה ניר, רמת גן.
משוב: 16/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מחברת סופר הייטק והחלפת פילטרים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד ואדיב הבעיה היחידה הייתה שהוא איחר. קבענו שהוא יגיע בין 8-10 והוא הגיע ב-12 ונורא התנצל. משיחה שלי איתו כדי לברר איפה הוא נראה שהוא שכח את הביקור. חוץ מזה הוא היה מאוד יסודי ובדק את המזגן מכל הכיוונים ואבחן את התקלה. הוא היה אדיב ונתן הצעת מחיר על התיקון.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
4
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתי ח. תל אביב.
משוב: 16/10/2018
תיאור השירות:
ניקוי מערכת מזגן והחלפת פילטרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי ועשה עבודה טובה. לא יודע אם המחיר היה טוב לא עשיתי סקר שוק. בסוף העבודה השאיר קצת מלוכלך.
איכות
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
איתמר י. גבעת זאב.
משוב: 09/10/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
הגיב מיידית, נתן שירות מהיר, טוב ויעיל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 44 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק