מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
8.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.18
זמנים 8.88
מחיר 8.11
איכות 8.88
דירוג כללי 8.70
התפלגות

מחושב על 44 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריה ל. גבעת שמואל.
אשרור: 07/12/2018
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל החלפת עינית, רכישה והחלפה של מסננים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מחיר בהחלט סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה בריסקר, תל אביב.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל מחברת HAIER בעל 1 כוח סוס.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הוא היה נחמד ומסודר. הוא איחר בשעה, אבל צלצל לפני כן להודיע על כך. הלוואי והיו הרבה כאלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי בן עמרם, תל אביב.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
טפטוף במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא טען שהבעיה נובעת מליקוי שנעשה לפני שנים והוא לא הצליח למצוא פתרון סביר לבעיה מבלי לפרק את כל המזגן. סיכמנו שלא יפרק.
זמנים
8
יחס
8
5
כללי
גירסאות
יובל ורונית בן עטיה, תל אביב.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן של חברת תדיראן, התקנת מזגן 1.5 כוח סוס של חברת הייסנס ופירוק מזגן ישן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הוא היה סובלני, הסביר הכל והשאיר אחריו נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ח. תל אביב.
משוב: 16/10/2018
תיאור השירות:
ניקוי מערכת מזגן והחלפת פילטרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי ועשה עבודה טובה. לא יודע אם המחיר היה טוב לא עשיתי סקר שוק. בסוף העבודה השאיר קצת מלוכלך.
איכות
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דוד בר, תל אביב.
משוב: 07/10/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן עילי מפוצל של חברת אלקטרה ובדיקה של מזגנים אחרים.
חוות דעת:
היה בסדר, משהו בהתנהלות שלו לא הסתדר לי, אני לא יודע לשים את האצבע. קצת לא אמין לדעתי וקצת מנסה לדחוף דברים שרוצה שנעשה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
8
יחס
7
7
כללי
גירסאות
דוריאל אברהמס, תל אביב.
משוב: 07/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן מיני מרכזי תדיראן CARRIER.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, בפעם הראשונה שקבענו הוא בסוף לא הגיע וזה היה מבאס אבל ישר דיברנו וקבענו יום אחר. הוא הגיע ועשה את העבודה והיה נראה שהוא יודע מה הוא עושה. כרגע המזגן עובד בסדר. הוא הסביר לי איך לתקן בעצמי אם זה קורה שוב. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
6
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רועי ס. תל אביב.
משוב: 03/10/2018
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה לאיטמן, תל אביב.
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בקשר לתקלה במזגן.
חוות דעת:
היה שירות מאוד מהיר. דיברנו איתו בטלפון ואיתרנו ככה את הבעיה. הוא אמר שאין צורך שהוא יגיע, והסביר לי איזה צינור לחבר ואיך. הוא היה נחמד, אדיב ונדיב :).
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה י. תל אביב.
משוב: 29/09/2018
תיאור השירות:
הביא שלט חדש להפעלת מזגן , לאחר שהשלט הישן לא עבד.
חוות דעת:
היה מצויין, אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 44 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק