מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.20
זמנים 9.40
מחיר 9.00
איכות 8.80
דירוג כללי 9.00
התפלגות

מחושב על 5 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מונה חנה חילו, חיפה.
משוב: 20/04/2017
תיאור השירות:
עיצוב פנים לבית פרטי אחרי עבודת שיפוץ 180 מ"ר 5 חדרים.
חוות דעת:
הוא מצוין ומקצועי, תמיד התעניין ושאל, עמד בזמנים וגם היה הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מתן פורת, מגדל העמק.
משוב: 21/12/2016
תיאור השירות:
עיצוב פנים, שיפוץ ובנייה בית פרטי.
חוות דעת:
הדעה שלי עליו חיובית ביותר, איש מקצועי, טעם טוב, מבין במה שהוא עושה, עזר לנו מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג. מ. רמת גן.
משוב: 07/01/2018
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ב. מ. מכמנים.
משוב: 21/12/2016
תיאור השירות:
עיצוב פנים של בית 6 חדרים שכלל סלון אחרי שיפוץ, צבע של קירות פנימיים וחיצוניים, חלונות ועיצוב דקורטיבי.
חוות דעת:
מרוצה מאוד עיצב בדיוק איך שרציתי, נתן מענה לכל דבר שביקשנו, עשה עבודה יפה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 06/03/2018
תיאור השירות:
פגישה למטרת עיצוב מטבח.
חוות דעת:
בינוני. באנו לפגישה אחת והוא לקח תוכנית קיימת ואמר ככה תעשו וככה לא. לא תיכנן ועיצב ולא נתן הצעה אז הלכנו למקום אחר שתכננו לנו מטבח.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
תגובת העסק:
מטרת הפגישה הייתה שעת יעוץ בבחירת מטבח לדירה חדשה , עזרתי לעומר ואישתו להבין מה גודל המטבח שהם מקבלים מהקבלן, (לצורך זה הזזנו רהיטים לקחנו מידות). עשיתי סקיצה למטבח שאני המלצתי להם על גבי תכניות שהיו ברשותם. בפרויקט הדירות לא היה ניתן לבטל/לשדרג מטבח של קבלן בשלב הזה , רק אחרי טופס 4. ביקשו ממני לעזור להם לבחור באחת מהחלופות של הקבלן שתדרוש הכי מעט שינויים בעתיד כדי להגיע למטבח שאני המלצתי. לא ראיתי לנכון לתת הצעה להמשך התהליך כי מועד מסירת הדירה שלהם היה מאוד רחוק. בשעת יעוץ מקבלים רק יעוץ ולא תכנון מטבח או עיצוב מטבח.
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 5 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעצבת פנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עיצוב פנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק