מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שוקי
ציון כללי:
9.12
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.45
זמנים 9.49
מחיר 8.91
איכות 9.19
דירוג כללי 9.12
התפלגות

מחושב על 93 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורה מ. רמת השרון.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון החלפת חלק ותיקון קצר במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה מקסים. הוא הגיע בזמן, עבד טוב ובמשך הרבה זמן ולקח מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לי כרמל, רמת השרון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נחמד, הגיע בערב שזה היה נורא יפה מצידו, תוך שעה וזה חריג כי רוב האנשים לא הסכימו להגיע. הוא לא הצליח לפתור את הבעיה אז אני לא יודעת להעיד על המקצועיות שלו.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נועם ד. הרצליה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר שהפסיק לקרר, כולל החלפת התרמוסטט.
חוות דעת:
התקלה היתה ביום שישי בצהריים כאשר רוב אנשי המקצוע לא היו זמינים. שוקי הגיע, בטווח הזמן שנקבע, היה אדיב ומקצועי ופתר את התקלה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מ. הרצליה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר קינג כולל ניקוי ואיטום.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס להב, הרצליה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת ליבהר.
חוות דעת:
הוא היה ממש הוגן ומקצועי. הגיע בזמן, הצליח לתקן את הבעיה והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל שוהם, הרצליה.
אשרור: 23/01/2019
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
אדם מקסים! הוא בא פעמיים כדי לנסות לתקן ועשה את המקסימום אבל לצערנו לא היה ניתן לתקן את המקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי אברהם, צור יצחק.
אשרור: 17/12/2018
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא היה בסדר גמור, טיפל ופתר את הבעיה. הסביר מה הבעיה. אנחנו מרוצים. הבעיה הייתה שהמקרר לא קירר והייתה סתימה בצינורות, המדחס נתקע והיה קרח. הוא הפשיר הכל, תיקן ואחר כך הרכיב את המדפים וחיכה לראות שטמפרטורות יורדות. הוא שירותי ועבד לעניין והגיע ממש מהר. עכשיו המקרר עובד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד דקלבאום, הרצליה.
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר תדיראן.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, ממש בסדר. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עינת רוזנטל, רמת השרון.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 31/07/2018
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וטיימר במקרר של חברת פריג'ידר.
חוות דעת:
בטלפון הוא היה מאוד יסודי ואמר מראש מה יכולות להיות העלויות פחות או יותר. הוא הגיע בזמן, היה ענייני, נחמד ועשה את העבודה כמו שצריך. הוא מקסים ומכל האנשים שעשו אצלי עבודה אני הכי מרוצה ממנו. הוא החליף את החלקים והמקרר לא עבד ככה כבר עשר שנים ומדובר במקרר שיש לי 20 שנה. הוא מעולה במקצועיות והציל לי את המקרר. אני ממש מרוצה. אם תהיה בעיה במכשיר אחר בטוח אקרא לו כי הוא מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאה צ'רנאה, הרצליה.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר בעקבות הצטברות קרח במקפיא.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! הוא היה פשוט מצוין, עבד מהיר, יעיל ונחמד מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 93 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק