מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שוקי
ציון כללי:
9.12
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.46
זמנים 9.49
מחיר 8.91
איכות 9.20
דירוג כללי 9.12
התפלגות

מחושב על 94 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עידן לידור, רעננה.
משוב: 18/10/2017
תיאור השירות:
תיקון של תנור אפייה מחברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניר קולינר, רמת השרון.
אשרור: 10/01/2019
משוב: 17/09/2017
תיאור השירות:
תיקון גומיה בתנור אפיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית שטיימן, רמת השרון.
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה של חברת בוש שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, בהתראה קצרה ליום שישי. המחיר היה יקר יחסית.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איל דמול, הוד השרון.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עפר ו. הוד השרון.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, גרם לנו להרגיש מאוד נוח וביקש פחות ממה שחשבנו. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל גרינברגר, הוד השרון.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
נהדר, הגיע מתי שקבענו והיה פנטסטי, נעים ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר א, הוד השרון.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
יעוץ על מקרר מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
היה בסדר, נחמד מאוד, כנה והסביר בדיוק מה התקלה והגיע מהר. הזמנתי אותו רק בשביל חוות דעת נוספת כי המקרר עדיין באחריות החברה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי כפרי, הוד השרון.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של בלומברג.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה, היה איתי בקשר, מבחינת המחיר אני לא יודע לדרג אבל סך הכל היה בסדר.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שמואל גדרון, הוד השרון.
אשרור: 21/09/2019
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
בדק תקינות של מקרר דגם סמסונג 2 דלתות בן 15 שנה בעקבות חשש לקלקול המקפיא.
חוות דעת:
כתוצאה מהבדיקה החליט שהמקרר תקין, למעט לוח תצוגה דיגיטלי בחזית הדלת שמראה על תקלה. המלצתו הייתה לא להיכנס להוצאות מיותרות של החלפת כרטיסים ותיקון הצג. מדובר במקרר ישן, אמין מאוד וחבל להשקיע כעת בתיקון התצוגה שבכל מקרה לא משפיעה על תקינות המכשיר אלא למידע בלבד. איכות השירות שקיבלתי היא מצויינת - היה זמין, אחרי שקיבל קריאה ממני ביום שישי בשעה 17:00, היה נכון להגיע למרות השעה הלא סבירה. הגיע מיידית ותוך 20 דקות, ערך בדיקה מעמיקה כולל בקרת חוסר גז ותפעול כל המקרר והיה הוגן במתן העצה לא להיכנס להוצאות מיותרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה בן נפתלי, רעננה.
אשרור: 22/08/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות במקרר.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע ביום שישי בצהריים, בהתראה ממש קצרה, עבד בצורה מקצועית ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 94 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק