מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שוקי
ציון כללי:
9.12
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.45
זמנים 9.49
מחיר 8.91
איכות 9.19
דירוג כללי 9.12
התפלגות

מחושב על 93 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איל דמול, הוד השרון.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
עפר ו. הוד השרון.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, גרם לנו להרגיש מאוד נוח וביקש פחות ממה שחשבנו. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר א, הוד השרון.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
יעוץ על מקרר מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
היה בסדר, נחמד מאוד, כנה והסביר בדיוק מה התקלה והגיע מהר. הזמנתי אותו רק בשביל חוות דעת נוספת כי המקרר עדיין באחריות החברה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי כפרי, הוד השרון.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של בלומברג.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה, היה איתי בקשר, מבחינת המחיר אני לא יודע לדרג אבל סך הכל היה בסדר.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שמואל גדרון, הוד השרון.
אשרור: 21/09/2019
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
בדק תקינות של מקרר דגם סמסונג 2 דלתות בן 15 שנה בעקבות חשש לקלקול המקפיא.
חוות דעת:
כתוצאה מהבדיקה החליט שהמקרר תקין, למעט לוח תצוגה דיגיטלי בחזית הדלת שמראה על תקלה. המלצתו הייתה לא להיכנס להוצאות מיותרות של החלפת כרטיסים ותיקון הצג. מדובר במקרר ישן, אמין מאוד וחבל להשקיע כעת בתיקון התצוגה שבכל מקרה לא משפיעה על תקינות המכשיר אלא למידע בלבד. איכות השירות שקיבלתי היא מצויינת - היה זמין, אחרי שקיבל קריאה ממני ביום שישי בשעה 17:00, היה נכון להגיע למרות השעה הלא סבירה. הגיע מיידית ותוך 20 דקות, ערך בדיקה מעמיקה כולל בקרת חוסר גז ותפעול כל המקרר והיה הוגן במתן העצה לא להיכנס להוצאות מיותרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה בן נפתלי, רעננה.
אשרור: 22/08/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות במקרר.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע ביום שישי בצהריים, בהתראה ממש קצרה, עבד בצורה מקצועית ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטאס מולר, כפר סבא.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה אחלה, מילא גז ועשה בדיקה כללית.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קובי שמעוני, הוד השרון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר .
חוות דעת:
היה בסדר יחסית. בהתחלה עבד לאחר כמה זמן שבק.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
משה ניסים, כפר סבא.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע זריז, עשה את העבודה בצורה טובה והמקרר עובד טוב. המחיר שגבה היה מעט יקר לדעתי אבל בגדול היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר בנגל, כפר סבא.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה נהדר, הוא הגיע ביום שיש בצהריים כשהייתי במצוקה לאחר מעבר דירה וסידר את התקלה במקצועיות. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 93 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק