מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.75
מחיר 9.49
איכות 9.79
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 58 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מרינה וסרמן, תל אביב.
משוב: 21/01/2018
תיאור השירות:
תיקון של שתי פאזות בעקבות נפילת חשמל בממ"ד שכלל חיזוק של חוטים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הכל היה טוב, גם המחיר וגם העבודה. הוא פתר את הבעיה, הגיע בזמן ומהר ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אשכנזי, תל אביב.
משוב: 01/06/2017
תיאור השירות:
תחזוקת חשמל במפעל.
חוות דעת:
הוא חשמלאי מעולה,נחמד ומקצועי. הוא בא בזמן. הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן מנדלסון, נס ציונה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, מקצועי, עשה את העבודה וטיפל בבעיה כמו שצריך, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורוניקה ליובימוב, ראשון לציון.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק לטיימר של דוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר! הגיע בזמן שהבטיח, התקין והיה נחמד. באמת עשר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דונה אשכנזי, חולון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים, הוא היה אחלה. הוא הגיע מהר ותיקן, הוא מקצועי והסכום שלקח סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי סלע, הרצליה.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי בעיה בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד חביב, הוא השקיע ביעוץ יותר זמן ממה שציפיתי מבעל מקצוע שלא לוקח תשלום ובסופו של דבר נתן לי עצות והבעיה נפתרה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון סלמאן, אזור.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
הוספת נקודת חשמל למזגן כולל קידוח בבטון פלוס נתיך ושקע למזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא מקצועי, שרותי, אמין וחברמן. פשוט אחד מבעלי המקצוע הטובים ביותר שנתקלתי בהם.כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון אסיף, ראשון לציון.
אשרור: 14/01/2019
משוב: 14/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסקים שרופים בארון חשמל.
חוות דעת:
מקצועי, שירותי וממש על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילונה פולנסקי, בת ים.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
החלפת פקק בארון חשמל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! חיים עשה את העבודה בצורה טובה ביותר, לא הקטין ראש, בדק דברים, טיפל בבעיה ונתן טיפים להמלצות לעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי גלפרין, בת ים.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
התקנה של מנורה גדולה בסלון והתקנת זרוע לטלוויזיה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה שלקחה יותר זמן מהרגיל כי היה חלק שלא הראתי לו בהתחלה והוא היה צריך לעשות עבודה כפולה. בנוסף הייתה לי זרוע לטלוויזיה שהייתי צריך להתקין, הוא עשה את זה בחינם והתעקש לא לקחת תשלום נוסף למרות שכל הסיפור היה מאוד ארוך, מעל שעתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 58 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק