מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.65
מחיר 9.56
איכות 9.79
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
הילי סלע, הרצליה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה ממזגן עילי.
חוות דעת:
הגיע לבדיקה ואמר שצריך לפתוח את הקיר בשביל לפתור את התקלה. אז גבה תשלום על ביקור בלבד. איחר מעט אבל בסך הכל אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מזגנים נוספים באזור הרצליה-רמה"ש

גבריאל אלטמן, הרצליה.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מפוצל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה בדיקה יסודית עד שמצא את התקלה ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצה גוטליב, הרצליה.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע ביום שהתקשרתי. פתר את הבעיות בשני מזגנים. מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני מלאכי, הרצליה.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, היה נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית גולדשטיין, הרצליה.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 15/07/2018
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ומילוי גז במגזן ישן מאד.
חוות דעת:
אלירן הגיע במהירות ובדיוק בזמן שהבטיח, פתר את הבעיה במהירות רבה, וגם ביעילות שכן המזגן מקרר ועובד. לקח מחיר הוגן והשאיר התחייבות כתובה לאחריות ( מכיוון שכבר טכנאי אחר תיקן בעבר והתקלה חזרה).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ר. הרצליה.
אשרור: 11/10/2017
משוב: 06/08/2017
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן אחד ומילוי גז בשני מזגנים אחרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חבצלת מילר, הרצליה.
משוב: 19/07/2017
תיאור השירות:
אבחון תקלה ותיקון במזגן מחברת SAGA.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב ובסדר. נחמד ומקצועי, ממש מאה אחוז. הוא ניסה לבדוק את המזגן מהבית וכשלא הצליח יצא וטיפס למרות שהבניין שלנו בשיפוצי תמ"א.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שלמה פישר, תל אביב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חלקי של נזילה במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא הגיע אלינו בפעם הראשונה, אבל הבעיה לא נפתרה ואחר כך היה קשה לתפוס אותו. בסוף הצלחנו, הוא בא והסביר מה קרה ותיקן את מה שצריך, ככה שהכל בסדר. הוא אדיב ומקצועי ועזר במה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד זיו, נתניה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי פילטרים במזגן מחברת תדיראן בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אלירן היה ממש מהיר, אדיב ושירותי מאוד. הוא הראה והסביר לי לגבי המזגן ואיך יש להימנע מתקלות כאלו, אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי חן, תל אביב.
משוב: 03/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה מקצועי, אדיב וגילה אחריות ואכפתיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 233 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מזגנים נוספים באזור הרצליה-רמה"ש

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק