מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.64
מחיר 9.62
איכות 9.80
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סלבה ג. הרצליה.
משוב: 15/10/2019
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יצחק מוסטקיס, הרצליה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
אחלה בחור, נתן שירות חבל על הזמן, הכל 100 אחוז, התקשרתי אליו ואמר שהוא ישתדל להגיע מהר, לאחר מכן חזר אלי ואמר שהוא בא תוך חצי שעה, תוך שעתיים מהשיחה הראשונה שלנו סיים לעבוד, היה נחמד, מקצועי ביותר, נתן לי יחס טוב, אלוף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי ע. כפר שמריהו.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
שיחרור מדחס תקוע ואיזון לחצים במזגן אחד, והוספת גז במזגן שני.
חוות דעת:
שירותי, נעים, מקצועי - פתר את הבעיות וענה בסבלנות על שאלות סקרניות מהקהל :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן אהוביה, הרצליה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי רגיל של חברת אלקטרה, 1 כוח סוס.
חוות דעת:
היה מעולה! א', הוא מאוד שירותי ומאוד מקצועי. הסכים לבוא בזמנים שנוח לנו, דייק והגיע בזמן. ב', הוא עשה עבודה נקייה וטובה והלך להביא את המזגן בשבילנו מהספק שזה לא מובן מאליו. היה ממש מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי אבני, הרצליה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן דולף.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנוחה וייז, רמת השרון.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת שני מזגנים ומילוי גז.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, הוא עשה עבודה טובה ומקצועית, עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין אבולעפיה, הרצליה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי צינור במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אלירן היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שקבענו, היה מאוד נעים ונחמד, המחיר שלו היה הוגן מאוד והוא הסביר כל מה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילי סלע, הרצליה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה ממזגן עילי.
חוות דעת:
הגיע לבדיקה ואמר שצריך לפתוח את הקיר בשביל לפתור את התקלה. אז גבה תשלום על ביקור בלבד. איחר מעט אבל בסך הכל אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל אלטמן, הרצליה.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מפוצל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה בדיקה יסודית עד שמצא את התקלה ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצה גוטליב, הרצליה.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע ביום שהתקשרתי. פתר את הבעיות בשני מזגנים. מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 261 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק