מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.57
מחיר 9.45
איכות 9.64
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל ג. תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל ותיקון כרטיס אלקטרוני במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, נעים ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי גולד, תל אביב.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מאיץ במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אלירן היה ממש אחלה! הוא עשה עבודה מדהימה ותקתק הכל. הוא הכי מקצוען והכי מקסים. המזגן עשה רעש נורא חזק והוא ישר עלה על הבעיה ונסע במיוחד לקנות חלק להחלפה. אני מאוד ממליץ עליו גם מבחינת העבודה וגם מבחינת המחיר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן א, תל אביב.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז וסידור צינור ניקוז מים במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אדיב, הוא הגיע קצת באיחור אבל זה היה מובן וכל הזמן היה איתי בקשר ועדכן אותי לגבי ההגעה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רבקה שחור, תל אביב.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון שלט מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הכל היה טוב מאוד. הוא הגיע בזמן, הסביר הכל, ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז ג. תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון במזגן רגיל של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה אחלה, הגיע ביום שישי למרות העומס ולקח מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אילנה כהן, תל אביב.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני למזגן תקול של חברת.
חוות דעת:
הוא היה אדיר! התקשרתי אליו כי המזגן עבר מעצמו בין קור לחום והייתי בטוחה שכבר נצטרך להחליף אותו. הוא מיד שאל אותי מה הדגם שלו ואמר לי שככל הנראה כפתור האוטומט נלחץ בטעות ולכן הוא עושה את זה. בדקנו וזו באמת הייתה הבעיה. הוא מאוד הגון, יעיל ופותח את הלב, ממש מאה אחוז! יש מעט מאוד אנשי מקצוע אמינים כמוהו ואם אצטרך עזרה עם המיזוג שוב אפנה רק אליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה אברמוביץ', תל אביב.
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
שירות סבבה לגמרי. הגיע בזמן ועשה הכל ממש מהר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד ב. תל אביב.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
מילוי גז וניקוי פילטרים במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה! אחלה שירות. מקצועי ואדיב. הגיע בזמן. עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר אגוזי, תל אביב.
משוב: 14/01/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן תמיר, תל אביב.
אשרור: 26/11/2018
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
קשוב, הגון, עומד במילה שלו ומנסה להתאים עצמו לצרכי הלקוח. הייתי מרוצה מאוד מהעבודה והיחס.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 211 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק