מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רז
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.86
מחיר 9.70
איכות 9.89
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 63 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רעי פת, תל אביב.
אשרור: 31/07/2019
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
איטום גגון מעל חלון מטבח בעזרת סנפלינג.
חוות דעת:
בסך הכל היה מאוד נחמד, אדיב, עשה מהר את העבודה, מבחינת תיאום ציפיות זה היה מעולה, אמר מראש לגבי הציפוי שלא יודע אם יעזור, העבודה נראית יסודית ועמד במחיר שהציע מלפני חצי שנה כשדיברתי איתו בפעם הראשונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עופר דיצלסווויד, כפר סבא.
אשרור: 21/07/2019
משוב: 22/05/2019
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאת ויינטל, רחובות.
אשרור: 11/07/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי, החלפת רשתות וגלגלים לרשתות.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה, הוא היה דייקן, מקצוען והכי אדיב שפגשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר כהן, גן יבנה.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה! השירות, האדיבות והמקצועיות היו עשר! הוא הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר ישנו, ראשון לציון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תריס חשמלי וגלילה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, עזר לי מאוד דרך הטלפון והבעיה נפתרה. הוא חסך לי רבות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר ברש, ראשון לציון.
משוב: 28/04/2019
חוות דעת:
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טירן גבריאלי, נס ציונה.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
החלפת שתי רצועות בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מעל מצוין, כשהתקשרתי אליו הוא ניסה להסביר לי איך לתקן לבד ולחסוך תשלום, בסוף החלטתי להזמין אותו והוא עשה את העבודה כמו שצריך ואשתי הייתה מבסוטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ע. כפר סבא.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ויטרינה, רשת ממד ונעילת חלונות בכל הבית.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי גרץ, ראשון לציון.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי החזרת דלת ויטרינה למקום.
חוות דעת:
התקשרתי אליו, תיארתי לו את הבעיה והוא הסביר לי איך לתקן את התקלה בלי שהוא יצטרך להגיע. הוא הדריך אותי אחד לאחד, שלב שלב. אמר לי בדיוק עם איזה מכשיר אני צריך להשתמש, אמר שאם אני לא אצליח אז שאני אשלח לו סרטון בוואט צאפ ואם בכל זאת לא אצליח אז הוא יגיע אלי. הוא היה ממש ישר, הגון, נחמד ואדיב. בנוסף, הוא התקשר אלי אח"כ כדי לוודא שהצלחתי וואלה הוא לא היה חייב לי כלום ובכל זאת הוא טיפל במקרה כאילו לקחתי אותו לעבודה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי יאנוס, תל אביב.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
בסדר גמור.מקוצעי מאוד תיקן את ואיתר התקלה בצורה מקצעוית כמו שצריך
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 63 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק