מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.74
מחיר 9.56
איכות 9.66
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף לוי, חולון.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון סתימה במזגן עילי של פמילי.
חוות דעת:
היה 10! אני מרוצה מהמחיר, מהשירות ומזמן ההגעה. הוא היה נחמד, זמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי א. חולון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע באותו יום שהתקשרתי אליו והגיע בזמן. הוא סידר מה שרציתי, תקתק את העבודה ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו שפריר, חולון.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי של מזגן רגיל.
חוות דעת:
זה היה עבור דיירים שלי, אבל מבחינתי הוא היה ממש אחלה ונתן לי שירות. התשלום היה די נוח והוא נתן לנו אישור תשלום.
איכות
9
מחיר
8
8
כללי
גירסאות
דניאל ת. ירושלים.
משוב: 26/03/2020
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר בן עמי, ראשון לציון.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת שלט של מזגן.
חוות דעת:
אלירן היה מדהים, הוא ראה את המזגן ואמר שאין צורך לתקן, גבה תשלום רק על הביקור ואמר לנו להחליף בטריות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן צבר, נס ציונה.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
אלירן מאוד נחמד. הוא הגיע פעם אחת לאבחן את התקלה בדוד שעשה קצר חשמלי ולא לקח כסף על הביקור (ניקה אבנית ואיתר נזילה שמקורה בדוד עצמו ולא ניתן לפתור בעזרת החלפת מכלול פלאנג׳ תרמוסטט/שסתום פורק לחץ). הוא הגיע בפעם השניה לבצע את העבודה של החלפה לדוד חדש. הוא הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי מאוד. לגבי המחיר - יש באתר טווח מחירים נמוך יותר ממה שאלירן גבה (אך ייתכן וההבדל נובע מנפח הדוד). בסך הכל מאוד מרוצה ובעתיד איעזר בשירותיו שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן טריינין, יהוד.
אשרור: 27/01/2020
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי מאד, שירותי, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינדה צ. אשדוד.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
טיפול בנזילה ממזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה די בסדר רק שלדעתי המחיר היה די גבוה והמזגן עדיין לא מחמם ב100%.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ציפי שוורץ, ראשון לציון.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ומילוי גז.
חוות דעת:
ממש 10. אלירן מקסים, שירותי, סופר מקצועי וגם סופר הוגן במחיר לדעתי. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי ג. רחובות.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי חדש במקום ישן.
חוות דעת:
מתחת לכל ביקורת. בחר מזגן שלא מתאים לגודל הדירה, והמשיך בהתקנה לקויה ומלאה באילתורים וקיצורי דרך. היה אצלנו 5-6 פעמים במשך חודש, והעבודה עוד לא הסתיימה. רצה תוספת תשלום בדיעבד, למרות שלא אמר כלום מראש. השתמש במרכזיה של המזגן הקודם שלא מתאימה למזגן החדש, התקין את המדחס באופן לקוי ולא בטיחותי, ובנוסף פגע לנו ברצפת הפרקט ובדלת. הוריד כל הזמן את הטמפ' ל-16 מעלות כדי להוכיח שהמזגן מקרר, ולא עמד במילתו שיחזור עם מד טמפ' למדידה מדויקת ושישלח לנו אחריות מתקין בכתב.
איכות
4
מחיר
6
זמנים
3
יחס
6
4
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 164 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק