מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.70
מחיר 9.51
איכות 9.65
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתי שחר, ראשון לציון.
אשרור: 21/08/2020
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה פנטסטי! הגיע בזמן, בדק את התקלה ותיקן לשביעות רצוני, לקח מחיר הגון מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יאיר פרידמן, ראשון לציון.
אשרור: 13/08/2020
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן מיני מרכזי ישן, אספקת מזגן חדש מיני מרכזי בעל 4 כ"ס של חברת תדיראן והתקנתו.
חוות דעת:
הוא היה עשר! עשה בדיקה מקדימה, נתן הצעת מחיר, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב איגרא, ראשון לציון.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
החלפת כבל ומילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! פעם ראשונה שאין לי שום דבר רע לומר על נותן שרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר בן עמי, ראשון לציון.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת שלט של מזגן.
חוות דעת:
אלירן היה מדהים, הוא ראה את המזגן ואמר שאין צורך לתקן, גבה תשלום רק על הביקור ואמר לנו להחליף בטריות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי שוורץ, ראשון לציון.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ומילוי גז.
חוות דעת:
ממש 10. אלירן מקסים, שירותי, סופר מקצועי וגם סופר הוגן במחיר לדעתי. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שורץ שלמה shwartzs, ראשון לציון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור מזגן עילי בעל 3 וחצי כוחות סוס של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
הוא היה עשר! ענה לי באדיבות, בא, בדק ולא הלך עד שראה שסידר את התקלה, הגיע בזמן, נתן שירות מדהים ונתן תחושה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטיב רוג'רס, ראשון לציון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
חיבור מזגן רגיל של אלקטרה לנקודת חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, קבענו שעה, הגיע בזמן. הוא היה מאוד חיובי, לא ראיתי את העבודה, זה היה בדירה שאני משכיר אבל הוא היה נחמד בטלפון. לאחר כמה חודשים היתה תקלה קשור ואלירן הגיע ותיקן אותה בלי תוספת תשלום כמובן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ל, ראשון לציון.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן עילי 1 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע ממש מעכשיו לעכשיו, עשה עבודה מהירה, אמר אמת והיה אדיב, ושירותי. התקלה לא תוקנה כי הלך הכרטיס והוא לא גבה כסף על הביקור. בנוסף, לאחר מכן הוא התקשר לראות אם הסתדרנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גודי שמיני, ראשון לציון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל מחברת ELECTRA בעל 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
אלירן בחור חבל על הזמן! הוא עובד מקצועי ואחלה גבר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוגה לוי, ראשון לציון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
עשה בדיקה, אמר שאין מה לתקן ועדיף לקנות מזגן חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 183 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק