מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.70
מחיר 9.49
איכות 9.65
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון לב, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קונקטור במזגן מרכזי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מאלירן. הוא היה מאוד זמין, הגיע באותו יום ועשה עבודה מעולה. הוא אחלה בן אדם שנותן אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל גולדנברג, תל אביב.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש מחברת טורנדו אחד כוח סוס.
חוות דעת:
השירות שלו היה אש! הוא היה זמין, לקח מחיר טוב, היה מקצועי ונחמד. הייתי מרוצה ממש והייתי לוקח אותו שוב. על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ישראלי, תל אביב.
אשרור: 07/01/2019
משוב: 05/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מזגן שהתקלקל במזגן חדש.
חוות דעת:
היה ממש מצוין. הוא הגיע זריז, עשה עבודה מצויינת, נקייה והוגנת מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם אבוגדיד, אשדוד.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן בבית כנסת שכלל ניקוי סוללה והחלפת חלק נוסף.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר בריגה, אשדוד.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן תדיראן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. גילה את הבעיה מהר ועשה עבודה יפה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דניאל ת. ירושלים.
משוב: 06/09/2020
חוות דעת:
מחיר טוב, אבל לא מקצועי. התקין מזגן מיני מרכזי ללא חיבור הארקה. כשהערתי לו הוא חיבר רק את היחידה הפנימית אבל לא את המדחס- כלומר בפועל המזגן לא היה מוארק! גם את היחידה הפנימית הוא רק ״כאילו״ חיבר בלי להדק ובפועל מצאתי את היחידה הפנימית משוחחרת מהארקה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אבי עוז, יבנה.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה מעולה! בעל מקצוע מעולה עם גישה ויחסי אנוש מעולים הבנת התקלה במהירות מחיר הוגן ואפילו מצויין. ממליץ באהבה ובחום, שאפו אחד גדול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני פסצקי, אשדוד.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה והחלפת רכיב תקול.
חוות דעת:
אלירן היה מאוד מקצועי, זריז, עבד מדויק ונקי. הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי שחר, ראשון לציון.
אשרור: 21/08/2020
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה פנטסטי! הגיע בזמן, בדק את התקלה ותיקן לשביעות רצוני, לקח מחיר הגון מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית שהם, מזכרת בתיה.
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגנים שכלל החלפת צינור סתום באחד והחלפת שלט בשני.
חוות דעת:
היה מעולה! אלירן הגיע בזמן שנקבע, היה אדיב ומקצועי, איבחן ופתר את התקלה במהירות, ניקה אחריו וגבה סכום סביר בהחלט. יצא צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 186 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק