מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.50
מחיר 9.62
איכות 9.55
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 49 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מלי ברגר, ירושלים.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבה של מזגן טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה יעיל, מקצועי ורואים שבא לעבוד. לדעתי המחיר היה סביר. באותו יום התחילה נזילה והוא הגיע למחרת לתקן ללא עלות. הוא מקצועי ישר ואמין. אני ממליצה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סגור
טמיר חן, ירושלים.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה ממש טוב. הוא היה מקצועי מאוד, עשה עבודה טובה ומהירה. לדעתי המחיר היה טוב ולאחר שסיים הוא ניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יעל גדעוני, ירושלים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וממש אחלה בחור, נחמד, הגיע בזמן שקבענו והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסכה לב, בית זית.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת טורנדו בעל 2 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש מצוין. הוא והעובד שלו באו, תקתקו את העבודה ותוך שעה וחצי בערך סיימו. הם גם השאירו הכל נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ב. ירושלים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ובדיקה של מזגן מיני מרכזי .
חוות דעת:
היה ממש אחלה! 10 בהכל! מחיר הוגן וטיפול מהיר בתקלה. בחור נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רפאל אוזיק, ירושלים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן ישן.
חוות דעת:
היה שירות אחלה מבחינת היחס והכל. באמת היה 10, אך לבסוף החלטנו לא לתקן את המזגן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראלה פ. ירושלים.
משוב: 06/06/2019
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זהבה לאלון, ירושלים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
אין דברים כאלה! איזה בחור, איזה חמד, בהתחלה הסביר לי בטלפון איפה לקנות את המזגן וכמה תעלה ההתקנה. באתי לשלם ואמר לי שהמחיר גבוהה מידי לעבודה שהתבצעה והתעקש לקחת פחות ממה שסיכמנו מראש. הוא הגיע עם כמה בחורים והביא איתו בקבוק מיץ, ממש בא עם כל הציוד וגם דאג לשתייה לעובדים שלו, למרות שכמובן כיבדתי אותם בשתייה. איזה מתוק הגבר הזה. אפילו ניקה וסידר אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל מונדשיין, ירושלים.
משוב: 03/06/2019
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות עבד מכל הלב ופתר בעיה מורכבת במיוחד! בכל אופן יש השלמה קטנה לתיקון שטרם בוצעה. הזכרתי לו כמה פעמים ועדיין מחכה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות לוי, ירושלים.
משוב: 24/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! בא עם עוד אדם, עבודה טובה, בא במהירות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 49 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק