מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.63
מחיר 9.68
איכות 9.55
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רועי ב. ירושלים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ובדיקה של מזגן מיני מרכזי .
חוות דעת:
היה ממש אחלה! 10 בהכל! מחיר הוגן וטיפול מהיר בתקלה. בחור נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
מנדי פיינגרס, ירושלים.
אשרור: 22/04/2019
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
תיקון הקשור למעגלי חשמל.
חוות דעת:
עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי כהן, ירושלים.
אשרור: 20/12/2018
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! אני ממליץ עליו בכל פה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים גולן, ירושלים.
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי תיקון מזגן.
חוות דעת:
ייעץ לי בטלפון. עזר לי לפתור את הבעיה. בחור טוב מאוד, לא ביקש כסף על העבודה וידע לזהות את הבעיה.
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן נווה, ירושלים.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
תיקון דליפה מצינור פליטה במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא צעיר עם הרבה מוטיבציה, הגיע בזמן, היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל כהן, ירושלים.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת תדיראן הכלל החלפת מאיץ.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מחיר בסדר גמור בהשוואה לאחרים. נחמד ממש ושירותי. הוא רדף אחרינו ולא אנחנו אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי מ. ירושלים.
משוב: 03/04/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
אין יותר מומחה ממנו. אנחנו כמה פעמים קראנו לו בנוגע לבעיה במזגן, גם בעבודה וגם בבית. שירות טוב מזה לא הכרתי. עשה הכל בצורה טובה מאוד אני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ש. ירושלים.
משוב: 03/05/2018
תיאור השירות:
תחזוקה שוטפת של תקלות במוצרי במוסד תיקון מזגנים, מכונות כביסה, מייבשים מקררים.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מאוד זמין, מסור, לא עוזב את הבעיה עד שהיא לא נפתרת, מתאמץ ופותר בעיות באופן יצרתי, אם אין חלקים עוקף את הבעיה בצורה יצירתית. אני מרוצה מאוד ושמחה לעבודה איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל ברגמן, הרצליה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
לאחר 3 חודשים המזגן התקלקל. טכנאי מוסמך ואמין שהגיע בדק ומצא שהחיבורים שביצע שלומי היו שגויים וכתוצאה מכך נשרף המנוע. פניתי לשלומי שיגיע כדי לתקן את המזגן במסגרת האחריות שנתן (אחרי 3 חודשים). זכיתי לסירוב ויחס מזלזל! גם כשהצעתי שיבדוק את המזגן ואם ימצא שמדובר בתקלה אחרת אשלם לו ,לא נענה שלומי לבקשתי. בסופו של יום נאלצתי לשלם פעם נוספת לטכנאי אחר עבור התיקון שכלל גם החלפת חלקים ששלומי ציין בקבלה שהחליף! מעולם לא זכיתי להתכחשות של בעל מקצוע לכשל בעבודתו וסירוב מוחלט לבדוק את התקלה זמן קצר לאחר התיקון במסגרת האחריות שנתן.
איכות
0
מחיר
8
זמנים
8
יחס
0
תגובת העסק:
עבור העבודה שביצעתי תיקון פיוז וכבל, שבוצע בצורה תקינה ניתנה ללקוח אחריות מלאה. הלקוח עידכן שנשרף לו המנוע מה שלא היה באחריותי ולכן בחר להביא טכנאי אחר. אני מצר על הדברים, ציינתי בפני הלקוח שאם יש בעיה בדברים שתיקנתי אני לוקח אחריות מלאה.
0
כללי
גירסאות
אריאל עין מור, הר אדר.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של מיצובישי.
חוות דעת:
שלומי היה מעולה, עשה עבודה יפה ונקייה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק