מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מתן
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.72
מחיר 9.66
איכות 9.72
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 58 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מאיר בקו, לפיד.
משוב: 22/09/2019
חוות דעת:
ממש נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת שוסטר, מודיעין.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספות וריפוד של 6 כיסאות בפינת אוכל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, מקצועי והוא הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחף סברסקי, מודיעין.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי מערכת ישיבה, שטיחים, מזרנים ושני רכבים.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, אין לי מילה רעה לומר עליו. הוא היה מקצועי, שירותי ואדיב. ביום שבו קבענו פרצה שריפה באזור והיינו צריכים לדחות את העבודה בשבועיים והוא הסכים והיה מאוד קואופרטיבי. כשהגיע, בא עם עובד נוסף, דבר שהיה מאוד נוח, והם סיימו את הכל בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי ורדי, מודיעין עילית.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
ניקיון לספות 2+3 ומזרן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הם באו שני אנשים והם היו מצויינים, נחמדים, זריזים ויעלים. הם עדכנו אותי כל הזמן איפה הם. היו ממש אחלה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי וילצ'יק, ירושלים.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי שטיח סלון ושתי מיטות ספפה.
חוות דעת:
מתן אדם סימפטי מאוד עם תודעת שירות גבוהה מאוד, נתן הצעת מחיר הוגנת והסביר לגבי הניקיון. הגיע בזמן כפי שסוכם, עשה עבודה טובה מאוד ואפילו ניקה עוד כורסא אחת כטובה ללא שגבה עליה מחיר, גם בחשבון הסופי עיגל את המחיר למטה. אני מרוצה מאוד, אקרא לו גם בפעם הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי בן חמו, ירושלים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספת ר' ומזרן.
חוות דעת:
בסך הכל הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והתוצאות טובות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לביאד, עמינדב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי של שתי ספות, שני שטיחים ומזרן.
חוות דעת:
הם היו אחלה, חמודים ונחמדים. עשו את הכל מהר ויפה. השקיעו, היו אדיבים והכל היה אחלה. העבודה יצאה טוב והמחיר היה סבבה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי גבלינגר, ירושלים.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי שטיח וספה.
חוות דעת:
שירות מצוין! הייתי מרוצה מהזמינות, שירות, הגעה בזמן, רמת הביצוע ומהמחיר הטוב. הכל היה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניקי אבנרי, מבשרת ציון.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
ניקיון של 3 ספות כמה כורסאות ושטיחים.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים! עומד בלו"ז עבד עם כל הלב, יש בו דייקנות וזריזות הוא מאוד מאוד מקצועי היה פשוט תענוג לעבוד איתו ואני ממליצה בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי כהן, כפר מנחם.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 19/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספות ומזרונים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עשר בכל הדברים! הספות חזרו להראות כמו חדשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 58 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת ניקוי ספות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניקוי ספות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק