מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.72
מחיר 9.73
איכות 9.88
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רן מנדלסון, תל אביב.
משוב: 25/11/2018
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ביטון, אשקלון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של אלקטרה.
חוות דעת:
בחור פגז! חבל על הזמן. עובד מסודר, עובד נקי, שהוא אומר לך שעה זה שעה, ניקה לי את הבית אחרי זה, היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבה אונופריינקו, יבנה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שכלל הלחמה, מילוי גז וניקוי פילטרים.
חוות דעת:
שירות מצוין, הם אנשים נחמדים, מצוינים ונקיים. סידרו הכל אחריהם ולא השאירו מלוכלך. הם השתדלו מאוד בזמנים והגיעו באותו יום שדיברנו תוך כמה שעות. גם המחיר היה הוגן. אני אמליץ בחום. ואני גם אקח אותם לעוד עבודה בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי חלפון, גן יבנה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
התקנת 4 מזגנים עיליים ופירוק מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מאוד זמין, מקצועי ונחמד. לא ראיתי הרבה בעלי מקצוע כאלה שאכפת להם מהלקוח ויעבדו עד שיהיה מרוצה. היינו בקשר במשך זמן עד שהייתי מרוצה מכל הבחינות, הוא שאל ובדק כל מה שצריך. ממש מדהים, הוא עשה ברמה של כאילו זה היה לבית שלו. פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורה גולוב, אשדוד.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי, נימוסי, מלא ברצון לעזור ופשוט רק דברים טובים. אפנה אלהם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך מגלניק, אשדוד.
משוב: 04/09/2019
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירם דונסקי, גדרה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן וניקוי מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היינו מרוצים מהעבודה למרות המחיר היקר יחסית אבל בדיעבד לאור העובדה שהיו הרבה תקלות במזגנים שטיפלו בהם ולא לוקחים על זה אחריות ומושכים אותנו בתירוצים שונים מומלץ לפנות למתקינים אחרים.
איכות
6
מחיר
3
זמנים
4
יחס
4
5
כללי
גירסאות
עמרי מ. נס ציונה.
אשרור: 26/08/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כל הצנרת עקב דליפות גז שנוצרו בעקבות התקנה רשלנית של המזגן לפני כעשר שנים.
חוות דעת:
איש מקצוע, לא חאפר, שומר מאד על שמו באמצעות מקצועיות ואמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום ישראלי, אשדוד.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! אחרי ששני בעלי מקצוע אמרו שאין מה לעשות אלא להחליף מזגן, הוא התעקש מצא את התקלה והחליף את הכבל הרלוונטי שהחוטים בו נשרפו. לדעתי המחיר לא היה זול בהתחשב בכך שמדובר רק ב 4 מטר כבל ובשעה עבודה, אך בהתחשב בכך שהם פתרו את הבעיה היכן שאחרים נכשלו וחסכו לי כסף על רכישת מזגן חדש, הרי שהסכום מצדיק את המקצועיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה פירוטין, אשדוד.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
התקנת חמישה מזגנים עיליים ומיני מרכזי של חברת תדיראן בעלי 1 ו-5 כ"ס.
חוות דעת:
אלי היה מצוין! יחס מעולה, עד עכשיו אני בקשר איתו, כל בעיה או שאלה עונה וחוזר, דואג ובא לבדוק, מאוד מקצועי, עבד בצורה יסודית וכמו שצריך פשוט אחד למיליון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 216 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק