מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.79
מחיר 9.81
איכות 9.92
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רן מנדלסון, תל אביב.
משוב: 25/11/2018
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונה י. אשקלון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל בעל 1 כ"ס של חברת תדיראן, חציבת והתקנת צנרת מיזוג אוויר מחודשת בחדר ובסלון וניקוי מזגנים.
חוות דעת:
אני ממש מופתעת לטובה, מעולם לא היה לי איש מקצוע כל כך שירותי ומקצועי! הזמנתי את אלי בשביל שיתקין לי את המזגן ואז ביקשתי ממנו שיבדוק את המזגן בחדר הילדים, שם חידש את הצנרת לחלוטין, פירק את אותו, ניקה מפטריות ושם בו חומר אנטי בקטריאלי. אחרי זה עבר לסלון שם הייתה רטיבות מהמזגן בגלל שהשיפוע של הצנרת לא היה טוב ונהיה טחב בקיר. הוא אמר שהוא לא יודע בוודאות מה המצב אבל העריך שהרטיבות נמשכת לאורך בערך מטר. כשהוא והצוות שלו התחילו לעבוד הם ראו שמים מטפטפים מתוך הקיר, חצבו מחדש את הכל לשיפוע של מטר וניקו את הצנרת. תוך כדי העבודה נהייתה תקלה במזגן עצמו אותה הם תיקנו. הם נשארו כמה שעות לוודא שהכל עובד כמו שצריך והחזירו את הבית לקדמותו בסוף העבודה. זה לא סטנדרט של בעלי מקצוע רגילים! כל כלי שעבדו איתו היה צמוד לשואב אבק ככה שלא נותר כמעט גרגר בבית ואלי היה ממש הוגן במחיר לדעתי. מעבר לזה, הם היו מאוד נחמדים ואמרו לי שלא ישאירו אותי במצב הזה לפני החג, הגיעו ליום נוסף ועזרו לי לסדר עוד כמה דברים בבית שבכלל לא היו חייבים לסדר, ועוד אלי שמר על קשר לראות שהכל בסדר כמה ימים אחרי! הם היו ממש לבביים, השרו אווירה טובה ועבדו מכל הלב. אני ממש מרוצה מהם ויכולה לומר ללא כל צל של ספק שמבחינתי אני ממליצה רק עליהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס גבאי, אשקלון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 מזגנים מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, מצא את התקלה, הסביר כל מה שהייתי צריכה לשמוע ולקח מחיר סביר. בעל מקצוע חביב ומקצועי מאוד. אני נהניתי מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיר בר, באר יעקב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מגזן מיני מרכזי של תדיראן והזזת מזגנים בבית.
חוות דעת:
אלי היה בסדר גמור סך הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרית נחמיה ירדני, תעוז.
אשרור: 05/06/2019
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן כולל פירוק מזגן ישן והפניה לרכישה של מזגן
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על! אלי והצוות מקצועיים ברמה שעוד לא הכרתי (ואנחנו בתקופת שיפוצים). זכינו לקבל שירות אדיב, נעים ואכפתי מהטלפון הראשון וגם אחרי ההתקנה. ביום הביצוע תקתקו את העבודה ביעילות ובזריזות, תוך חשיבה על הפרטים הכי קטנים. תודה מכל הלב! אין ספק שבכל פעם שנזדקק לאיש מיזוג נבחר בו מחדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי ביכובסקי, בית חנן.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן רגיל של חברת אלקטרה אחד ורבע כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, הוא הגיב מהר, מצא את התקלה מהר והמחיר שלו היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל נדל, אשקלון.
אשרור: 03/06/2019
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי ומזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה עשר, הכל מאה! השירות, המקצועיות, אין מילה רעה. מאיר פנים ללקוח והכל מסודר, חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרסל ע. רחובות.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת חלק שנשבר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! עבודה מקצועית ביותר ויחסי אנוש מעולים. ישר כח!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתמר קונפי, גדרה.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי של מזגן רגיל מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
הזמנתי אותו עבור טיפול בריח עובש שהיה מהמזגן. הוא טיפל בזה ואפילו יותר מכך. תוך כדי ניקוי העובש, הוא שמע רעשים, שלא הייתי מודע אליהם. הוא מצא שם בורג רופף וסידר את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי מ. נס ציונה.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כל הצנרת עקב דליפות גז שנוצרו בעקבות התקנה רשלנית של המזגן לפני כעשר שנים.
חוות דעת:
איש מקצוע, לא חאפר, שומר מאד על שמו באמצעות מקצועיות ואמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 204 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק