מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.73
מחיר 9.75
איכות 9.88
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אנה ארוט, אשדוד.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה שכלל תיקון כרטיס פיקוד ומילוי גז.
חוות דעת:
הם היו מקסימים. אמרו מחיר התחלתי אך מכיוון שבסופו של דבר היה זול יותר הם הורידו את המחיר. היו הוגנים ועבדו מעולה. את החלק של כרטיס הפיקוד הם לקחו למעבדה לתיקון והחזירו במעט איחור אבל ייתכן שזה בגלל החגים. כרגע המזגן עובד מעולה והייתה לי חוויה חיובית מאוד איתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פאני שאולי, אשדוד.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגנים ותיקון של מזגן מחברת תדיראן.
חוות דעת:
עבודה נהדרת ,הוא היה מקצועי, עמד בזמנים, נתן יחס מעולה, ושירותי, מבחינתי הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל צרנין, אשדוד.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה! הכל היה מצויין! גם במקצועיות, גם במחיר ויעיל בזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר זילברמן, אשדוד.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של תדיראן כולל מילוי גז.
חוות דעת:
הכל עשר. אבא שלי היה ממש מבסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור אסייג, אשדוד.
משוב: 22/10/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילת גז ומילוי גז במזגן חברת אלקטרה 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא בנאדם שאין דברים כאלה, אחלה בעל מקצוע. עשה עבודה טובה ומקצועית והסביר כל צעד. אני מרוצה מההתנהגות שלו והזמינות שלו.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה קריכלי, אשדוד.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה 4 כ"ס
חוות דעת:
אין לי מילים. חבר'ה כאלה לא פגשתי המון זמן. מקצועיים, אדיבים, פשוט חבל על הזמן. כבר התייאשתי מאנשי המיזוג ואז הם הופיעו. הם הגיעו בשעה לא שגרתית ועשו עבודה מושקעת ויסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אלמן, אשדוד.
משוב: 11/10/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילת גז והזזת מזגן רגיל של חברת טורנדו בסלון.
חוות דעת:
תיאמנו, הוא בא ועשה עבודה מעולה והכל טוב. שירות מעולה. הוא סגר איתנו מחיר שאותו לקח ולא התווכח. עשה עבודה כמו שצריך. הוא היה זמין בשעות שלא חשבתי שאדם יכול להיות. הוא ענה לסמסים גם ב11 בלילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטיה פ. אשדוד.
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
ניקוי של מזגן מיני מרכזי כולל שטיפה פנימית, מתן פתרונות ליעילות המזגן, ניקוי פילטרים ותיקון נזילה.
חוות דעת:
אנשים חרוצים ומצועיים, הוזמנו כבר מספר פעמים לעסק וגם הומלצו לאחרים. מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורטל וינו, אשדוד.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן מיני-מרכזי של חברת טורנדו
חוות דעת:
הוא אדם אדיב מאוד! הגיע במהירות, עשה עבודה מקצועית ואסתטית ולקח מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגל חן, אשדוד.
משוב: 24/06/2018
תיאור השירות:
התקנה ותיקון מזגן רגיל של טורנדו.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד! ממליצה עליו בחום ובאהבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 224 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק