מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
8.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 8.87
מחיר 9.28
איכות 9.11
דירוג כללי 8.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ערן כהן, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת סטרטר במזגן עילי.
חוות דעת:
הגיע אלי מהר במיוחד כי ידע שאני תקוע בלי מזגן. הוא בן אדם מאד נחמד, התאמץ והזיע, עבד במשך שעה ולא הצליח לפתור את התקלה, נוכח לראות שמדובר בבעיה במדחס שיעלה המון כסף להחליפו, לכן המליץ לי לקנות מזגן חדש והיה מאד בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלמה בן-חור, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד ובסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי וייסנר, תל אביב.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה, שלוש וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא הגיע ביום שישי שבדרך כלל אף אחד לא מגיע, שירות טוב, מהיר, מקצועי, הוגן במחיר, יחס ללקוח מעולה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר קורקין, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
הזמנתי את אביחי והכל היה מושלם! הוא ממש נחמד וחסך לנו כסף, הכל היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן הודרה, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מכל הבחינות, מגיע לו עשר בהכל ללא ספק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק אלון, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 2 כ"ס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה ממש מעולה. הוא עשה עבודה טובה ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ללוש, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה ומתן שלט אוניברסלי.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, עשה עבוד טובה. הוא עזר לי מאוד. מהרגע שדיברנו היה לנו קצת קשה לתאם אך הגיע אלי אחרי יומיים ועשה אחלה של עבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה א. תל אביב.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי עובש ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורין גוטליב, תל אביב.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
הברזה מהתקנת שני מזגנים רגילים, אחד של חברת תדיראן והשני של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
דיברתי עם אביחי בטלפון כמה פעמים, הסברתי לו מה אנחנו צריכים והוא אמר לי איזה מזגן הוא יכול להביא. הוא היה אמור להביא לנו מזגן אחד ואת השני קנינו בעצמנו וקבענו איתו שיגיע בשעות הלילה בשביל להביא את המזגן השני ובבוקר למחרת יתקין את שניהם. בלילה חיכינו כמעט שעה ושלחנו לו הודעה, הוא לא ענה ומאז לא שמענו ממנו. אני מאוד מופתעת כי כשדיברתי איתו בטלפון הוא היה מאוד זמין וענה על כל שאלה ולכן אני לא מבינה למה לא הגיע.
איכות
5
זמנים
0
יחס
8
5
כללי
גירסאות
ליאור ברוך, תל אביב.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
הברזה מהתקנת מזגן.
חוות דעת:
קבענו שבוע לפני העבודה שהוא יגיע בבוקר והוא לא הגיע. ניסיתי להתקשר אליו ולשלוח לו הודעות והוא לא עונה.
0
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 126 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק