מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סאשה
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.79
מחיר 9.46
איכות 9.75
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 58 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידו רז, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תפס של רצועה בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא תותח. הוא בן אדם מאוד שירותי, נחמד ומקצועי. מכיוון שהמנוע של התריס היה מחוץ לדירה על הקיר החיצוני היה לי קשה מאוד למצוא בן אדם שעושה עבודות בגובה (סולם/סנפלינג).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מאיר קרמר, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה כולל החלפת רצועה ומנגנון.
חוות דעת:
הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה זוהר, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת זכוכית שבורה עבור חלון.
חוות דעת:
סאשה נתן שירות מצוין! מחיר טוב לדעתי, עמידה טובה בזמנים ותקשורת טובה. אני ממש ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר ת. תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון פתיחה שבור וחיבור ידית בחלון תקוע (בלגי ברזל).
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
טכנאי מצויין. בירר בכל המחסנים עד שמצא את המנגנון המתאים. הגיע עם שותף, שחרר במיומנות את החלון התקוע, החליף את המנגנון ויישר את החלון. כמו שצריך :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה שרבקוב, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ושימון שלבים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומקצועי, הוא הגיע בזמן שקבענו והיה ממש נחמד ושירותי, הוא פתר את הבעיה במהירות והמחיר היה הוגן, אני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני הניג, תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת חלון, תריס חשמלי, וילון ורשת.
חוות דעת:
היה מאוד מאכזב. הודענו לו מראש במה מדובר אך כשהגיע הוא דרש עוד כסף על התקנת רשת. יתכן ששכחנו לומר לו זאת מראש אך הוא דרש על כך מחיר מוגזם לדעתי. הוא עשה את העבודה והיה נחמד אך נשארנו עם טעם לא טוב.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
9
יחס
7
7
כללי
גירסאות
עודד לוינסון, תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
בסדר גמור מכל הבחינות, עשה עבודה טובה והמחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איזבלה גוטין, תל אביב.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צירים לדלת אלומיניום של המרפסת.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן ואפילו התקשר לפני להודיע מתי הוא מגיע. הוא עשה עבודה טובה ממש מצוינת וגם ניקה אחריו לאחר שסיים. לדעתי המחיר היה טוב גם לעומת בעלי מקצוע אחרים שבדקתי. היה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי סטרוד, תל אביב.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חלון, תיקון מנעול בדלת הזזה והחלפת גלגלים.
חוות דעת:
סאשה נתן אחלה שירות! המחיר היה מעולה, הוא עמד בזמנים והיה ממש תקשורתי בוואצאפ. יצאתי מבסוט מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית קינר, תל אביב.
משוב: 28/08/2019
חוות דעת:
היה נוראי! ממש אכזבה! עשה טעות שעלתה לי הרבה מעל המחיר שקבענו. זה לא תקין ולא הוגן.
איכות
4
מחיר
0
זמנים
9
יחס
7
3
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 58 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק