מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סאשה
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.83
מחיר 9.71
איכות 9.92
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 25 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הילה נווה, תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת רשתות בשני חלונות בבית.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות שלו, מהמחיר ומהירות התגובה בכל נושא. הוא פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קלואי מוז, תל אביב.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא היה ממש מקצועי ונתן יחס טוב. אין לי שום תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים בורשטין, תל אביב.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הייתה לנו תקלה בתריס החשמלי והוא פתח אותו, מצא את התקלה, עבד קשה וסידר את זה. הוא גם בא בזמן, עבד נקי והמחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליסה חנונו, תל אביב.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בתריס שלבים.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא בא בזמן, סידר, ועשה את העבודה כמו שצריך.
10
כללי
גירסאות
ארז ברזילי, תל אביב.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא מקצועי ונחמד אבל המחיר יקר קצת בעיניי.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
בן טיילור, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת זכוכית בחלון.
חוות דעת:
הכל היה טוב! הייתה איתו אחלה תקשורת ואני מרוצה מהעבודה שעשה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן יובח, תל אביב.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב ולקח מחיר הוגן. הוא מאוד מקצועי והוא הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רואי כהן, תל אביב.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תופסנים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הוא מנומס, נעים, הגיע מהר, תקתק את העבודה, עשה הכל באופן איכותי והמחיר מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר גולן, תל אביב.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס ישן בסלון.
חוות דעת:
התקשרתי לסאשה מתוך מטרה שיחליף את התריס כי הוא היה מאד ישן, הוא בא כשזוגתי הייתה בבית והיא סיפרה שהוא היה ממש נחמד ומסור, ומקצועי מאד לאורך כל הדרך, הגיע וסידר את אזור העבודה ותוך כדי שעבר הסביר לה מה הוא עושה והיה נח וסבלני, הוא לקח מחיר הוגן וחסך לנו בסופו של דבר כי הייתי בטוח שצנתרך להחליף והוא עשה תיקון ופתר את הבעיה ועבד מהר ולא התעכב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני סופר, תל אביב.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 כנפיים גדולות בתריס רפפה במרפסת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, קבעתי איתו יום ושעה ואמר שינסה להקדים אם יוכל ואכן הצליח והגיע מוקדם, סגרתי איתו מחיר והוא עמד בו בדיוק. הוא עשה את העבודה טוב, לשביעות רצוני וסיים אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 25 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק