מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סאשה
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.79
מחיר 9.45
איכות 9.76
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 88 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילנה אגם, תל אביב.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע ומוט בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל, בחור מקסים, המחיר לא זול לדעתי אבל עושה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עודד שגיב, תל אביב.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
סאשה היה מצוין, הסביר מראש מה הוא חושב שהבעיה, אמר בערך את עלות העבודה, קבע מחיר מאוד סביר לדעתי, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי פדויסוקר, תל אביב.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
איטום חלון במרפסת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, כבר עבר גשם אחד ולא נכנסה טיפת מים אז כנראה עשה עבודה טובה. דיברתי איתו לפני החג ואחרי החג חזר אלי, הגיע בזמן וסך הכל אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה כהנא, תל אביב.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 תריסים חשמליים, כולל החלפת מנוע באחד.
חוות דעת:
אמין, מגיע בזמן, מקצועי מאוד. בהחלט מרוצה מהשירות למעט העלות הגבוהה לטעמי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר מרידור, תל אביב.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מנעול יציאה לגג.
חוות דעת:
הזמנו אותו אלינו להצעת מחיר לעבודה גדולה, הצעת המחיר שלו הייתה גבוהה ובעל הדירה שלי החליט שהוא לא רוצה לבצע את העבודה איתו. הוא היה מאוד נחמד ואם זה היה תלוי בי היינו עושים איתו את העבודה. כבר באותו הרגע עשה תיקון קטן של מנעול בדלת יציאה לגג והסכים להוריד לי במחיר העלות של הביקור למרות שגם ביצע עבודה. הגיע עם עוד עובד, הם היו מקצועיים ונראו רציניים מאוד, באו עם כל הכלים הרלוונטיים והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשירה ברלי, תל אביב.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות בחלון ויטרינה בסלון .
חוות דעת:
הוא היה נפלא. הגיע מיד בלי עיכובים ועבד מהר היה פרגמטי, לא ממש היה לו את החומרים שחשב שצריך והוא עשה אימפרוביציות וקומבינות ועשה עבודה ממש יפה. אני מרוצה ואהבתי את השירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי ארדון, תל אביב.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל החלפת שני מתלים.
חוות דעת:
הוא היה עשר, קבענו את המחיר מראש וכך היה, עשה עבודה טובה מאוד, הגיע בזמן והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית קינר, תל אביב.
משוב: 27/10/2019
חוות דעת:
עשה טעות שעלתה לי הרבה מעל המחיר שקבענו. זה לא תקין ולא הוגן.
איכות
4
מחיר
0
זמנים
9
יחס
7
3
כללי
גירסאות
טל יעקובסון, תל אביב.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בשני תריסי גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא עבד טוב ומהר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ארנון מ, תל אביב.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסים ידניים.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפק, העבודה שלו טובה והייתי מאוד מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק