מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.77
איכות 9.94
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שגב אהרון, בת ים.
אשרור: 27/09/2018
משוב: 18/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מאמטת וטיימר תאורה בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרה סירוטה, חולון.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
השחלת רשת אינטרנט של בזק מארון חשמל לדירה פרטית
חוות דעת:
הוא פשוט תותח. דייקן מאוד, מגיע על הדקה. עשה יופי של עבודה! אפילו מעבר. התקין לנו גם שקע מעצמו ללא חיוב נוסף. הגדיל ראש לגמרי. רציני מאוד, אחראי, ראש על הכתפיים. סגר וסידר לנו גם עבודה של חשמלאי קודם. ניקה אחריו בתום העבודה. מאוד מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי זיסמן, חולון.
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
החלפת שני לוחות חשמל.
חוות דעת:
יוצא מן הכלל! בחור מאד נחמד. אמין והגון מאד. נותן לו מאה בהכל! זמינות מאד מהירה. אני שבע רצון מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ארז, חולון.
משוב: 22/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
בחג היתה לנו תקלה בלוח החשמל וכל הבית הושבת. יצרתי קשר עם אלעד והוא ישר היה מוכן לבוא למרות שהיו לו תוכניות. הוא בדק הכל ביסודיות ולא יצא עד שהיה בטוח שהכל בסדר. שירות מעולה! היה אדיב, סבלני, יסודי ופשוט איש שירות מכל הלב ומקצועי בטירוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליעוז נורי, תל אביב.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מעגל בלוח חשמל של בניין.
חוות דעת:
אלעד פשוט מדהים! היה זמין ואכפתי. מבחינתי הוא נהיה החשמלאי של הבניין. לגמרי ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא ה. תל אביב.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת פיוז בארון חשמל.
חוות דעת:
השירות היה פנטסטי,אלעד היה הוגן, נעים, מסודר ומדויק, הוא נתן הערכת מחיר לפני ולא הפתיע בסוף, אין שום תלונות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל מאייר, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל, שכלל החלפת רכיב.
חוות דעת:
תותח! הייתי מרוצה מהמהירות, הזריזות, האבחון הנכון, הטיפול הנכון והמחיר הנכון לדעתי. מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת גורני, תל אביב.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
החלפת יחידה בארון חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא בעל מקצוע מצוין, סופר נחמד, אדיב, שירותי, המחיר הוגן, שירותי מאוד ואני מרוצה וממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נים אשבל, תל אביב.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהמחיר והשירות. הוא היה מקסים בטירוף וממש עזר לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תובל עמרני, אשקלון.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
התקנת תעלות ונקודות חשמל, החלפת כבלי תקשורות והוספת פאזה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא נתן לנו וואחד שירות חבל על הזמן! הוא מקסים, אדיב ועשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. אנחנו גוף גדול אז אנחנו בוחרים בפינטצה את בעלי המקצוע שבאים לתת לנו שירות וממש התרשמנו ממנו לטובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 352 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק