מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.77
איכות 9.94
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ארבל בן דוד, חולון.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 22/06/2018
תיאור השירות:
החלפת שקעים, הוספת שקעים וחציבה בקיר, בדיקת הארקה, התקנת מאוורר תיקרה.
חוות דעת:
היה נהדר, אדיב, סבלני. הסביר כל דבר שנעשה ונסך תחושת ביטחון. היה הוגן מאוד מבחינת מחיר וכשראה שהעבודה מתארכת מעבר למצופה, עשה מה שביכולתו כדי לזרז את העבודה, אך עם שמירה על איכות. כשראה שיש בעיה עם התיקרה ויש סיכון עם התקנת מאוורר, דיבר על הסיכונים וביטל את ההתקנה. בהחלט מישהו שאקבע איתו עבודות נוספות בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נאור עיני, חולון.
משוב: 28/11/2017
תיאור השירות:
התקנה של שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר לבוביץ, גבעתיים.
אשרור: 18/02/2019
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
התקנת שעון לדוד, תיקון שקע וטיפול בחוטי חשמל חשופים.
חוות דעת:
הוא מעולה. קודם כל הוא היה ממש זמין, קבענו בערב והוא הגיע ביום למחרת. בנוסף הוא נותן שירות מאוד אדיב ומהיר, עם הסברים על כל מה שהוא עושה. המחיר מאוד הוגן והוא שיקף אותו בטלפון מראש: כמה הוא לוקח עבור פגישה, כמה עבור עבודה, באופן ממש מפורט. הוא באמת מקסים ושמרתי את המספר שלו. כיף שיש אנשים כאלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר אשכנזי, תל אביב.
משוב: 03/12/2018
תיאור השירות:
התקנת מנורה ותיקון שקע.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, גבה מחיר הוגן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה ק. תל אביב.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של שקע חשמל והתקנתו.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ד. תל אביב.
משוב: 03/08/2018
תיאור השירות:
התקנת חשמל בחצר, התקנת הארקה ותיקון שקעים.
חוות דעת:
העבודה שלו הייתה מצוינת! הייתי מרוצה מהכל, מבחינת העמידה שלו בלוח הזמנים, המקצועיות והביצוע של העבודה. 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז רובינשטיין, תל אביב.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 13/05/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה, החלפת שקע חשמל והתקנת מנורת מאוורר כולל הזזת נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בול בזמן, עבד במקצועיות רבה, בסבלנות, אילתר פתרונות כשהיה צריך (המנורה הגיעה עם חלק חסר) ונתן 3 שעות עבודה כמעט ללא הפסקה - התוצאה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ג. תל אביב.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
התקנת שקע למזגן.
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי. התפנה לעבודה הזאת מהר מאוד
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יובל מינמה, תל אביב.
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
החלפת שקעים ובנייה של שקעים חדשים בקיר והתקנה של בתי מנורות.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים, עשר עשר עשר! בחור אדיב, נחמד, שירותי ומקצועי . מאוד ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא סביליה, תל אביב.
משוב: 08/03/2018
תיאור השירות:
תיקון כיריים חשמליים, התקנת שקע חשמל ועוד עבודות חשמל קטנות.
חוות דעת:
הוא היה פשוט פנטסטי! אדיב, נחמד, על הכיפאק והכל היה מעולה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 351 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק