מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.54
מחיר 9.47
איכות 9.32
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 72 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אוריאל י. תל אביב.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת באוקנכט.
חוות דעת:
אדם נחמד, אמנם לא הגיע בזמן אבל לפחות התקשר, התנצל ודחה פעמיים את מועד ההגעה. הוא הוזמן משום שמכונת הכביסה חדלה לחמם את המים וכתוצאה מכך הפעולה שלה נקטעה באמצע. הוא פירק את הפנלים, הסתכל, ולא תיקן דבר. אמר שנראה לו שהכרטיס האלקטרוני תקול ואי אפשר למצוא חלופי. הוא לא גבה הרבה כסף, אמר יפה שלום ותוך 10 דקות הלך לדרכו. אבל, מה שהיה צריך, זה להחליף גוף חימום בעלות נוספת של 100 ש"ח לעלות הביקור (נתון שהוא קבע מראש). אבל הוא לא עשה זאת. לעומת זאת הציע (יותר מפעם אחת) את שרותיו לרכישת מכונה חדשה, באמצעותו. האסימון נפל לי בשיחות עם טכנאים אחרים שאמרו שהיה צריך להחליף את גוף החימום ואז להחליט. בסוף רכשנו מכונה חדשה. ברור שלא באמצעותו.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
7
כללי
גירסאות
מירית טויג, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה קצת קשה לקבוע עם חיים, התקשרתי אליו בתחילת השבוע והוא אמר שיוכל להגיע רק ביום שישי. כשדיברתי איתו בטלפון הסברתי לו מה הבעיה אבל הוא כנראה לא כל כך התייחס לזה כי אחרי שבדק את המכונה הוא היה צריך ללכת להביא חלק ולחזור בתחילת שבוע הבא. כשהגיע בסוף לתקן הוא לקח מחיר סביר ותקתק את העבודה. בסופו של דבר אני כן מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אביב ג, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין, אני נותן לו את הציון הכי גבוה שיש. לדעתי המחיר סבבה והוא עלה על התקלה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן טלמנבאום, תל אביב.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה כללית במייבש כביסה.
חוות דעת:
חיים היה נחמד, בסדר, הגיע בזמן, אמר שהבעיה כנראה בכרטיס והוא לא יכול לעזור.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא אסל, תל אביב.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מקצועי וממש טוב. הוא פתר לי את הבעיה בשיחת טלפון ובלי לקחת תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל אייזנברג, תל אביב.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת גוף חימום בתנור אפיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע בזמן, היה נחמד ושירותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דקל בן אבי, תל אביב.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. משהו נתקע בתוף של המכונה והוא שחרר את זה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ינאי טל, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גומי בפתח מכונת כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ונחמד מאוד. תיקן את הבעיה כמו שצריך ועכשיו הכל עובד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
גל מוג׳ה, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור יצחקי, תל אביב.
משוב: 12/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סמסונג, שכלל החלפת גומייה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתי מרוצה גם מהמקצועיות וגם מהשירות והכל היה עשר, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 72 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק